Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India

Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India | Dejar meminta anaknya yang berusia empat tahun itu menjengok di luar rumah untk melihat sama ada sesiapa yang datang ke rumahnya.

Bunyi deruan angin lori yang agak kuat di luar seolah ada org datang ke rumahnya. Setahunya tak ada pun dia menempah atau meminta sesiapa menghantar barang untuknya. setelah dia sendiri menjengoknya, barulah dia tahuu ada org yang akan duduk atau sewa rumah kosong di sebelahnya.

"Dah ada org sewa rumah sebelah tu. Nampaknya benggali pula yang sewa rumah tu" kata Dejar bila ditanya oleh isterinya. Kesal juge Dejar krna sepanjang dia menyewa di rumah itu, blum ada lagie jiran jiran terdekatnya org melayu.

Kesemuanya berbangsa asing. Di depan dan di sebelahnya kesemuanya bangsa cina. "Apa khabar". Dejar menjengok keluar bila terdengar dirinya dipanggil. Seorang lelaki yang lebih kurang sebaya dngannya sudh mencegat dan tersenyum ke arahnya di muka pintu.

Rupa rupanya penghuni baru yang akan menyewa di sebelah rumahnya yang datang. Terkejut juge Dejar krna sebelum ini jiran jiran nya yang lain yang berbangsa asing itu tak pernah datang ke rumahnya.

Setelah lelaki tersebut memperkenalkan diri barulah Dejar tahuu bahawa yang menyewa rumah itu adalah sepasang suami isteri berbangsa benggali. Walaupun lelaki tersebut tak memakai sarban, Dejar tahuu yang dia adalah berbangsa benggali, krna beberapa org keluarganya yang datang sama adalah memakai sarban di atas kepalanya.

Cume lelaki yang mahu menyewa rumah itu jer yang tak memakai sarban. setelah beberapa hari benggali itu tinggal di situ barulah Dejar merasa lega. Didapatinya Dahru (namanya) baik orangnya dan tahuu menghormati dia sekeluarga yang berbangsa melayu.

Isterinya Reffa juge ramah orangnya, walaupun cakapnya agak pelat, tak seperti suaminya yang begituu fasih berbahasa melayu. Dahru juge tak memelihara anjing seperti jiran cinanya yang lain. Jadi bila Dahru mengajak mereka sekeluarga bertandang ke rumahnya, tidaklah menjadi masaalah bagi Dejar sekeluarga.

"Neesa, pergilah bertandang ke rumah sebelah tu. tak ada salahnya kitaorang berbuat baik kepada jiran walaupun dia berbangsa asing. Kebaikan kitaorang adalah mencerminkan kebaikan bangsa kita" kata Dejar menasihati isterinya.

Setelah beberapa bulan berjiran , hubungan Neesa dan Reffa begituu baik sekali. Oleh krna mereka sama sama tak bekerja dan saling menghurmati antara satu sama lain, hubungan mereka berjalan dng baik.

Malah mereka juge saling menghulurkan apa jer makanan. Reffa juge lebih suka dng masakan melayu, jadi dia sellalu meminta Neesa mengajarnya. Pendek kata, bila jer ada masa terluang atau ketika anaknya ke tadika, Neesa akan berkunjung ke rumah Reffa.

Apatah lagie sekarang ini Reffa sudh mengandong, kadang kadang dia bnyak bertanya dan meminta nasihat dari Neesa. Neesa sendiri bukannya tahuu sangat, tapi pengalamannya ketika mengandungkan anaknya itu dapat dikongsinya dng Reffa.

Walaupun ketika Dahru ada di rumah, Neesa tak rasa kekok untk berbual bual dng Reffa. Tambah tambah lagie Dahru pandai mengusiknya dan agak kelakar jg. Tapi yang Neesa terpesona ialah dng ketampanan Dahru.

Rupa paras Dahru tak ubah seperti penyanyi pujaannya semasa anak dara dulu. Bukan jer Neesa yang sellalu berkunjung ke rumah Reffa malah Dejar juge suka berbual bual dng Dahru.

Cerita blue Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Kisah melayu

Tambah lagie Dahru cukup pandai berbual. Sejak akhir akhir ini Neesa rasa satu kelainan ketika dia berada di rumah Reffa, terutama ketika suaminya Dahru ada bersama. Dahru yang sellalu berseluar pendek dan tak berbaju itu kadang kadang membuatkan dia geli melihatnya.

Tubuhnya yang sasa dan dadanya yang bidang serta ditumbuhi bulu bulu itu agak menyeramkannya. Tambahan pula Dahru sekarang sering memerhatikannya. dalam kekerapan Dahru memerhatikan dirinya begituu , perasaan bangga Neesa datang juge dalamm dirinya.

Dia yang sudh beranak satu itu, dapat juge menarik perhatian lelaki setampan Dahru, fikir Neesa dalamm hati. Pernah pada suatu hari Neesa sdg mangajar Reffa membuat kueh karipap. Dahru yang kebetulan ada di rumah sudh ikut sama memerhatikan cara cara membuat kueh karipap.

Dan dalamm berbual sambiil membuat kueh ketika itu, Neesa sudh bertanya kepada Dahru, kueh apakah yang disukainya. Lalu dng selamba sambiil tersenyum Dahru menjawab yang dia sangat suka makan " pantat melayu".

Neesa berubah mukanya tiba tiba bila mendengar jawapan tersebut krna Neesa faham sangat bila disebut " pantat ". Tapi Neesa tak tahuu sama ada Reffa faham atau tak maksud " pantat " yang dikatakan oleh suaminya itu.

Tapi Neesa pasti maksud " pantat " yang dikatakan oleh Dahru itu adalah kemaluan gadis. yang lebih tak sedap lagie di hati Neesa ialah bila Dahru kata " pantat melayu".

Mungkinkah Dahru maksudkan yang dia suka pada lubang pantat nya? , fikir Neesa dalamm hatinya. Bulu romanya mula berdiri. Bukan itu jer yang membuatkan Neesa seram, malah pada suatu malam, ketika Reffa mengajak keluarganya makan malam bersama sama.

Kebetulan pula malam itu suaminya tak dapat bersama krna ada kelas tambahan, jadi cume dia dan anaknya jer ke rumah Reffa. Semasa makan Neesa duduk di hadapan Dahru. Anaknya duduk di sebelahnya dan Reffa pula duduk di sebelah Dahru.

Ketika Reffa bangkit menuju ke dapur untk tambah makanan, Neesa terasa kakinya disentuh sentuh. dia ingatkan ada kucing atau lain lain binatang peliharaan, tapi bila dia menjengok ke bawah meja, didapatinya kaki Dahru yang menyentuh nyentuh kaki dan betisnya.

Lalu dia mengalih kakinya ke belakang. Tapi selepas itu, walaupun Reffa ada bersama, Neesa terasa kaki dan betisnya disentuh lagie walaupun sudh dijauhkannya. Neesa begituu serba salah. mahu bangkit dan bertukar tempat dng anaknya, takut Reffa perasan atau bertanya kenapa dia tukar tempat.

Bagi Neesa, dia tak mahu Reffa mengetahui akan perkara ini. Ia bimbang akan terjadi perkelahian pula di antara mereka suami isteri. dia mmg menghurmati Reffa selama ini. Jadi mahu tak mahu Neesa terpaksa bertahan dan membiarkan jer kaki Dahru menyentuh nyentuh betisnya.

Tapi rupanya tak betis jer yang disentuhnya, malah kaki Dahru makin ke atas dan sudh menyentuh pada pahanya pula. Dari rasa geli menjadi bertambah geli lagi. Dan dari bertambah geli, Neesa mula terasa lain macam pula.

Naluri wanitanya mula datang, maklumlah bila betis dan pahanya disentuh sentuh begituu. Suaminya Dejar tak pernah pun mengusik usik di betis dan pahanya begituu. yang suaminya sentiasa sentuh ialah pada payudara nya dan terus pada kemaluannya.

Neesa pun tak tahuu bahawa betis dan pahanya itu akan memberikan rasa nikmat bila diusik usik dan disentuh begituu. Neesa makin serba salah. Dan akhirnya dia cepat cepat menghabiskan makanannya, lalu bangkit dari kerusi dan menuju ke dapur.

"Eh. Tambah lagi. Makanan bnyak lagie kat dapur tu" kata Reffa pada Neesa. Tapi Neesa segera menjawab bahawa dia sudh kenyang. Walhal kalau dikirakan dia masih mahu menambah lagi.

Semenjak malam itu Neesa agak takut untk ke rumah Reffa ketika Dahru ada. Tapi Reffa pula yang sellalu sangat mengajaknya, tak kira suaminya ada di rumah ataupun tak. krna memikirkan pada Reffa, Neesa pergi jg.

Dia tak mahu mengecilkan hati Reffa yang sangat baik kepadanya itu. dia juge tak mahu Reffa mengesyaki apa apa dan tak mahu menunjukkan perubahan pada dirinya. Neesa tahuu yang Reffa tak mengentahui akan kegatalan suaminya itu.

Dan bila mereka sama sama berada di meja makan, Neesa cuba mengelak untk duduk berhadapan dng Dahru lagi. Kalau Dahru hendak perhati dan renung dirinya, biarkanlah. Bukannya mendatangkan kerugian apa apa pada dirinya.

Dejar terpaksa menghadiri kursus kaunseling yang dianjurkan oleh Kementerian Pendidikan. Kursus yang akan diadakan di Pantai Timur itu memakan masa selama sebulan. Dejar menyedari bahawa dng ketiadaannya di rumah, agak susah sikit bagi isterinya jika memerlukan apa apa keperluan rumah.

Kalau sekadar lauk dan sayur tuu mmg ada yang datang menjaja di hadapan rumahnya, tapi kalau lain lain keperluan terpaksalah ke bandar. Walau bagaimana pun Dejar meminta isterinya menumpang Reffa jiran nya itu jika kebetulan dia dan suaminya hendak ke bandar.

Ataupun kirim jer kepada mereka. Bagi Neesa, kalau tak krna anaknya bersekolah tadika, lebih baik dia balik kampong selama sebulan itu. Tapi krna anaknya terpaksalah dia tinggal di rumah sewanya ini.

Setelah dua minggu Dejar menghadiri kursus, baru kali ini Neesa akan ke bandar. Reffa yang mengajaknya menemani die. Kata Reffa, dia mahu membeli pakaian bayi yang bakal dilahirkan itu.

Lagipun pada minggu depan Reffa akan balik ke kampongnya. dia akan melahirkan anak sulongnya itu di rumah keluarganya di kampong. Walaupun jangkaan doktor lebih kurang dua minggu lagi, tapi doktor menasihatkan supaya balik awal krna kebiasaannya kelahiran berlaku lebih awal dari yang dijangkakan.

Reffa yang akan balik kampong besok pagi sudh bersungguh sungguh meminta Neesa menemaninya. Kata Reffa, kalau berlaku apa apa di tengah jalan nanti, bolehlah juge dia meminta tolong Neesa.

Mahu harapkan suaminya, mmg mereka berdua tak tahuu apa apa. Maklumlah mereka baru kali ini menempuh keadaan begini. Baru anak pertama. Kata Reffa, kalau Neesa tak mahu bermalam pun tak apa, Neesa bolih terus balik pada petangnya krna mmg suaminya akan balik pada petang itu juge disebabkan dia tak dapat cuti.

Neesa agak serba salah jg. Tapi tak sampai hati juge dia untk menghampakan Reffa. Dan sesudah Neesa menalipon suaminya untk meminta izin, dan suaminya membenarkannya, Neesa sudh memberikan kesanggupan.

Pukul 9 pagi Neesa dan anaknya bertolak bersama sama Reffa dan suaminya untk menghantar Reffa. Tengah hari baru mereka sampai di rumah keluarga Reffa. Neesa merasa terharu dng penerimaan keluarga Reffa.

Patutlah Reffa peramah dan baik, krna keluarganya juge mmg begituu. Keluarga Reffa membeli makanan di kedai untk dijamu kepadanya krna bimbang dia tak memakan masakan mereka. Neesa juge agak kembang hidungnya bila dipuji oleh Reffa di depan keluarganya.

Pada sebelah petang Reffa sudh meminta keluarganya memasak kueh kueh makanan org benggali. dia mahu agar Neesa mencuba bagaimana rasanya kueh tradisional mereka. Dan bila Neesa cuba didapatinya sedap juge kueh tradisional mereka.

"org melayu pun, kalau dahh rasa kueh benggali, pasti mahu lagi" kata Dahru suami Reffa ketika mereka semua sdg makan. Dan sekali lagie Neesa berdegup jantungnya bila mendengar kata kata Dahru itu.

Dalam hati Neesa berkata bahawa Dahru nii tak habis habis dng gatalnya. Neesa tahuu sangat yang Dahru tujukan kata kata tersebut ditujukan kepadanya. Dari air muka dan senyumannya pun Neesa sudh dapat membacanya.

Pukul 8 malam Neesa bertolak balik ke rumahnya. Reffa beberapa kali sudh meminta Neesa datang lagie ke rumahnya. Dan Neesa memberi jaminan bahawa dia akan datang lagie bila Reffa melahirkan anaknya nanti.

Neesa duduk di tempat duduk belakang. dia sudh meminta anaknya duduk di kerusi hadapan di sebelah Dahru. Bukannya apa apa krna ada juge perasaan bimbangnya, manalah tahuu Dahru mengambil kesempatan menghulurkan tangannya untk merabanya nanti.

Semasa isterinya ada bersama pun Dahru bolih mengambil kesempatan menghulurkan kakinya di bawah meja, inikan pula cume dia dua beranak saja. setelah sampai di pertengahan jalan, anak Neesa sudh mula mengantok.

Kepalanya terhoyong hayang ke kiri ke kanan. Seringkali kepalanya terhantok pada pintu kereta. Dahru memberhentikan kereta. dia mencadangkan agar anak Neesa diDejargkan di tempat duduk belakang. Tempat duduk hadapan sememangnya tak dapat direbahkan krna rosak.

Kata Dahru dia bimbang anak Neesa akan terlintok ke arahnya dan terkena stering dan tentu akan membahayakan. Dan Dahru sendiri yang menolong mengangkat anak Neesa yang lena itu. Dan oleh krna anaknya sudh Dejarg di tempat duduk belakang maka terpaksalah Neesa duduk di kerusi hadapan.

Yang ditakuti dan dibimbangkan oleh Neesa mmg benar terjadi. setelah beberapa lama perjalanan Neesa terkejut bila tiba tiba sebelah tangan Dahru berada di atas pahanya. Neesa cuba menepis dan mengalihkan tangan yang dipenuhi bulu bulu itu, tapi Dahru lebih kuat darinya.

Untk ditepis dng lebih kuat lagi, Neesa bimbang krna Dahru cume memandu dng sebelah tangan saja. Manalah tahuu steringnya akan terbabas pula nanti. Neesa cuba untk menjerit, tapi tak jadi bila teringatkan anaknya yang sdg lena di belakang.

Neesa bimbang bila anaknya terjaga dan melihat tangan Dahru di atas pahanya, pasti anaknya akan beritahu pada suaminya dan sudh tentulah akan kecoh keseluruhannya. mngkin juge suaminya nanti menganggap yang dia sendiri sememangnya gatal.

Atau pun mungkiin berlaku pergaduhan bahkan mungkiin hingga ke mahkamah dan sebagainya. Dan bagi Neesa yang pastinya dia yang akan mendapat malu nanti. Jadi mahu tak nak, Neesa cuba bertahan dan menenangkan keadaan.

Tangan Dahru dipegangnya supaya cume berada setakat di atas pahanya saja, tak bergerak kebahagian bahagian lain. Walaupun tangan Dahru tak bergerak dan cume terpekap di pahanya saja, tapi jari jari Dahru bergerak jg.

Kulit paha Neesa digaru garunya perlahan lahan. Dan cara Dahru menggaru garu inilah yang membuatkan Neesa terasa geli. Walaupun pahanya ditutupi kain baju kurung tapi kegeliannya terasa jg. Dan tanpa Neesa sedari kegelian itu sudh membuatkan bulu romanya mula berdiri dan naluri nafsunya mula datang.

Neesa yang sudh beberapa minggu tak menikmati hubungan sex itu agak cepat terangsang. Tangannya yang mengawal tangan Dahru tadi sudh mula makin longgar menyebabkan tangan dan jari jari Dahru makin bebas bergerak.

Neesa bertambah geli bila tangan Dahru menyentuh pada celah kangkangnya. Apa lagie Dahru sudh mengusap usap perlahan celah kangkangnya itu. dia dng sendirinya mula makin tersandar pada kerusi dan membiarkan jer tangan Dahru untk terus mengusap usap di celah tersebut.

Novel sex Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cerpen berahi
Bukan setakat itu saja, malah Neesa juge sudh membiarkan jer walaupun dirasanya tangan Dahru mula menyingkat kainnya ke atas. Dan selepas itu Neesa terasa tangan Dahru menyelinap masuk ke bawah kainnya pula.

Neesa bertambah khayal bila bersentuh dng tak berlapikkan lagie itu. Apa lagie jari jari Dahru mula menyelinap masuk ke bawah seluar dalamnya pula. Dan tanpa disedarinya juge yang dia sendiri sudh membuka kangkangnya.

Neesa terkejut bila kereta Dahru terhenti. Rupa rupanya mereka sudh sampai ke rumah. Kereta Dahru sudh sudah pun berhenti di bawah porch rumah Dahru. Ketika ini cume dua tiga buah rumah yang masih cerah.

Yang lainnya sudh gelap, mungkiin sudh tidur. Maklumlah jam sudh menunjukkan pukul 12 tengah malam. Neesa yang tengah syok tadi membetulkan kain baju kurungnya yang disingkat oleh Dahru lalu turun dari kereka.

Dia sebenarnya masih khayal lagie dng kenikmatan sebentar tadi. Dan Neesa seakan akan menyesal kenapa begituu cepat sampai ke rumah. Neesa cuba mengejutkan anaknya yang masih lena dng nyenyaknya untk balik ke rumahnya, tapi Dahru mengatakan tak apalah, biar dia tolong dukong dan angkatkan anaknya itu untk hantar ke rumahnya.

Neesa cume mencapai bag yang dibawanya dan keluar dari perkarangan rumah Dahru untk masuk ke rumahnya. Dahru yang mendukong anaknya mengekori dari belakang. Anaknya yang mungkiin keletihan itu masih terus lena.

Neesa sudh meminta Dahru meletakkan anaknya di dalamm bilik tidurnya. mmg ada satu katil kecil di bilik itu yang khusus untk anaknya. Dan di katil itulah Dahru memDejargkan anaknya.

Cerpen lucah Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Kisah rogol

Setelah Dahru memDejargkan anaknya, Neesa membongkok mengambil selimut untk diselimut anaknya itu. Tapi sekali lagie Neesa terkejut bila Dahru sudh meraba punggongnya. Tapi Neesa sudh tak lagie menepis tangan itu.

Dia yang tak puas merasa syok tadi, seakan akan mahu merasanya lagi. makin punggongnya diraba raba begituu , makin syok dan nikmat lagi. Dan di dalamm keadaan nikmat begituu Neesa tak sedar yang dia cume menurut jer bila Dahru memimpinnya menuju ke katilnya.

Neesa merasa begituu cepat Dahru menerkam kepadanya. Telinga dan tengkoknya terus dicium oleh Dahru. Tangan Dahru pula merayap rayap pada dadanya dng sesekali payudara nya diramas ramas olehnya. Neesa yang makin nikmat ini sudh membiarkan jer Dahru membuka baju kurungnya.

Dan sekejap jer tubuhnya sebelah atas sudh terdedah kesemuanya. Inilah pertama kali tubuh Neesa terdedah begituu. Suaminya tak pernah mendedahkan begituu , sebaliknya ditutupnya dng kain selimut. Malah ketika melakukan hubungan sex dng suaminya, Neesa tak pernah dalamm keadaan bogel.

Suaminya mengatakan tak bolih berbogel krna iblis akan melihatnya sama. Jadi mereka melakukannya dalamm kain selimut. Neesa makin kelemasan bila Dahru sudh mengucup dan mencium pada dadanya. Dan dia seakan akan meraung kenikmatan bila kedua payudara nya dihisap bergilir gilir oleh Dahru.

Puting payudara nya seringkali digigit gigit perlahan. Dan inilah pertama kali dirasanya yang payudara nya dihisap begituu. Suaminya cume meramas ramasnya sahaja. Barulah Neesa tahuu betapa nikmatnya dia bila kedua dua payudara nya dihisap begituu.

Selain dari itu Neesa juge terasa geli bila dadanya tersentuh dng dada Dahru yang berbulu itu. Entah bila Dahru membuka bajunya, Neesa tak perasan. tahuu tahuu dada mereka sama sama terdedah.


Cite Malaysia Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Citer syok
  • Neesa tak menyangka yang Dahru terus mencium dan mengucupnya makin ke bawah lagi. Dari payudara nya, mulut dan lidah Dahru terus mencium dan menjilat jilat pada perutnya. Kemudian turun lagie hingga ke pusatnya dan akhirnya Dahru mengucup dan mencium pada seluar dalamnya.

  • Neesa seakan akan mahu bertempek kenikmatan bila seluar dalamnya dikucup dan dicium oleh Dahru. Dan dalamm keadaan dia tengah khayal begituu lah, dia merasa Dahru sudh menanggalkan kain baju kurungnya.

  • Kemudian Dahru sudh menanggalkan pula seluar dalamnya. Neesa yang dalamm keadaan nikmat begituu sudh tak kesah lagie walaupun dirinya sudh bogel kesemuanya. Suara Neesa makin kuat merengek bila Dahru mula mencium dan menjilat pada kemaluannya.

  • Neesa sudh tak malu lagie untk membuka kangkangnya. Neesa sudh lupa segalanya. Dan Neesa akhirnya mendengus dng kuat bila Dahru mengulum kelentitnya. dia menggelepar mencapai kepuasannya yang pertama. Dahru masih menjilat jilat pantat isteriku.

  • Lidahnya sentiasa berlegar legar pada sekeliling bibir kemaluan dng sesekali dijelirnya masuk ke dalamm lubang pantat isteriku. Kelentit Neesa menjadi kemerahan dikucup dan dikulum olehnya membuatkan Neesa yang sudh mencapai kepuasan pertama tadi datang ghairah semula.

  • Bagi Neesa tak ada tandingnya kenikmatan yang dirasainya bila kelentitnya itu dikulum oleh Dahru. Lalu Neesa memegang kepala Dahru agar kelentitnya itu terus dikulum kulum begituu. Neesa yang sudh ghairah kali kedua seakan akan tak sabar untk merasa nikmat yang seterusnya.

  • Dia memerhatikan ke arah seluar dalamm Dahru. dia begituu mahu supaya benda yang ada di dalamm seluar dalamm itu menerjah masuk ke dalamm kemaluannya. Dan bila Dahru melurutkan seluar dalamnya ke bawah, Neesa dapat melihat betapa besar dan panjangnya butuh Dahru.

  • Dan Neesa cuba membayangkan betapa nikmatnya bila butuh itu menerjah masuk ke dalamm kemaluannya. Neesa mengangkangkan kakinya lebar lebar supaya Dahru terus memasukkan butuh nya. Tapi Dahru masih lagie mengesel geselkan kepala butuh nya di celah kemaluannya saja.

  • Neesa begituu tak sabar untk merasa butuh yang besar dan panjang itu. Tapi tak lama kemudian Neesa mula merasa yang kemaluannya mula dimasuki oleh butuh Dahru. Seakan mahu terkoyak rasanya lubang pantat nya untk menerima kemasukan butuh tersebut.

  • Dan tanpa disedari Neesa terbeliak matanya bila Dahru terus menjunamkannya. Neesa dapat merasa yang kepala butuh Dahru sudh sampai ke dasarnya. Neesa sudh tak menghiraukan keadaan sekeliling. dia terus meraung dan merengek rengek bila Dahru menghenjutkan punggongnya.
Butuh Dahru yang besar dan panjang itu keluar masuk seolah oleh mengorek ngorek lubang pantat nya. Neesa terasa dirinya seperti diawang awangan. Dahru juge sudh tak menghiraukan rengetan Neesa lagi.

Dia terus menghenjutnya makin laju, dan laju. Dan laju. Dan akhirnya Dahru mencabut butuh nya lalu dilepaskan sperma nya dan terpancut pada pusat, perut dan dada Neesa. Dahru juge sudh mendengus dengus dan berdesis desis mulutnya seperti org kepedasan.

Mngkin dia begituu nikmat ketika sperma nya terpancut itu. Dahru memakai semula pakaiannya. dia mahu segera balik ke rumahnya. Kalau anak Neesa terjaga nanti buruk padanya. Neesa yang masih terkangkang dan telentang di katil diperhatikannya sekali lagi.

Tercapai sudh hajatnya untk merasakan ' pantat melayu'. Dan mmg Dahru cukup puas hati dng pantat isteriku. dia dapat merasa betapa kuatnya kemutan dan cengkaman pantat isteriku. Hari itu petang baru Dahru balik dari kerja.

Kerja swasta sepertinya mmg biasa balik tak tentu masa. Dan sebelum balik Dahru singgah dikedai. Tujuannya ialah untk membeli apa apa makanan. Tapi bukanlah untk dirinya, tapi untk diberi kepada anak Neesa.


Cite lucah Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cite ghairah
Pemberian itu bukanlah sebagai terima kaseh dng apa yang dia dapat malam tadi, tapi sebagai alasan untk dia berjumpa dng Neesa. Dahru mahu melihat keadaan dan reaksi Neesa selepas kejadian malam tadi.

Adakah Neesa akan memarahinya atau pun tak. Dan dalamm fikirannya mula terbayang betapa nikmatnya melakukan hubungan sex dng Neesa malam tadi. Dahru tak berani untk kerumah Neesa. Hari masih siang dan bimbang org sekeliling akan memerhatikannya dan akan syak sesuatu pula.

Jadi dia memanggil Neesa dan menghulurkannya melalui pagar sempadan rumahnya saja. Dahru berasa lega bila didapatinya Neesa seperti biasa saja, tak memarahi atau memakinya ataupun menunjukkan reaksi yang berlainan dari biasa.

Neesa juge tak menyebut apa apa pun tentang kejadian malam tadi. Bila Dahru senyum semasa menghulurkan makanan, dia dapati Neesa juge turut senyum kepadanya. Dan dalamm hatinya mula mengagak bahawa tentu Neesa puas hati dng apa yang diberikannya malam tadi dan dia terbayang semula bagaimana Neesa sdg merengek rengek kesedapan.

Dahru mula memikirkan bagaimana untk dapat melakukan hubungan sex lagie dng Neesa. Besoknya Ustaz Dejar sudh balik dari berkursus. Neesa pun tak sangka yang suaminya balik hari itu, krna mengikut suaminya, minggu depan baru habis kursus.

Rupa rupanya kursus tersebut dipendekkan krna para pengajarnya terpaksa menghadiri seminar lain. Neesa mengucap panjang dng cara suaminya balik dng kecemasan begituu. Nasib baiklah suaminya tak balik dua malam lepas.

Kalau tak habislah die, krna dua malam lepaslah dia dan Dahru melakukan perkara tersebut. Malam itu selepas isyak, ketika anaknya sdg berbual bual dng suaminya sambiil menonton tv, Neesa masuk kebiliknya dan mengunci pintu.

Dia mahu mencukur bulu kemaluannya. mmg suaminya sudh memberitahunya bahawa mencukur bulu kemaluan adalah sunat, terutama bila suami baru balik dari tinggalkan rumah. Dan Neesa tahuu bahawa mmg bila balik dari mana mana kursus atau kerja yang bermalam, suaminya pasti mahu melakukan hubungan sex.

Krna itulah dia hrs bersedia untk melayannya. Dan semasa melakukan hubungan sex malam itu, seperti biasa suaminya meraba raba pada bahagian payudara nya. Sebelah tangan suaminya yang satu lagie pula mengusap usap pada kemaluannya.

Walaupun bajunya diselak keatas, tapi mereka sama sama dibawah kain selimut. Oleh krna sudh beberapa minggu suaminya tak bersamanya, Neesa dapati dia agak gelojoh. Rabaannya cume sekejap jer dan terus naik keatas badannya, lalu terus dia memasukkan butuh nya kedalam lubang pantat nya.

Neesa pula agak lambat untk datang ghairahnya malam itu. dia pun hairan jg, krna biasanya dia tidaklah sebegitu lambat. Ketika suaminya menghenjut henjutkan butuh nya keluar masuk didalam lubang pantat nya, barulah dia mula rasa sedikit kegelian.

Kepala butuh suaminya yang keluar masuk dan menyentuh kelentitnya itu yang membuatkan dia kegelian. Tapi baru dia mula terasa, suaminya sudh terpancut sperma nya menyembur yembur didalam lubang pantat nya.

Mngkin juge krna lama tak melakukannya, menyebabkan suaminya cepat sampai kekemuncak, fikir Neesa dalamm hatinya. Dan yang tentunya dia terkapai sendirian krna blum mencapai kepuasan. Dan ketika inilah Neesa mula teringat betapa hebatnya cara permainan Dahru.

Dan Neesa rasa kalau Dahru yang melakukannya sekejap tadi, pasti dia terkapai kapai kepuasan. Malam berikutnya, begituu jg. Neesa masih juge tak mencapai kepuasan, walhal suaminya sudh meraba pada payudara dan kemaluannya agak lama jg.

Cerpen nafsu Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Citer nafsu

Tapi rabaan suaminya dirasakan kurang memberikan kegelian dan merangsangkan nafsunya. Henjutan keluar masuk butuh suaminya juge lebih lama dari sebelumnya, tapi masih tak memberikan rangsangan pada lubang pantat nya.

Lalu mulalah Neesa teringat akan cara permainan Dahru. dia dapat mengingat bagaimana Dahru sudh menggomol seluruh tempat ditubuhnya. Dan yang paling Neesa tak dapat melupakan ialah bila seluruh kemaluannya dijilat jilat dng lahapnya oleh Dahru.

Neesa mula membuat andaian. mngkin bila payudara nya dihisap dan kemaluannya dijilat jilat, dia akan segera datang ghairahnya. Tapi suaminya bukan seperti Dahru. Usahkan mahu menjilat kemaluannya, tengok kemaluannya yang ternganga pun dia tak pernah.

Dan satu lagie yang Neesa mula perasan ialah tentang butuh suaminya yang lebih kecil dan pendek dari Dahru. Semasa suaminya menghenjut, butuh suaminya tak menyentuh keseluruhan tempat dalamm lubang pantat nya.

Neesa terasa lubang pantat nya longgar jer ketika suaminya menghenjut. mngkin selepas terkena butuh Dahru yang lebih besar dan panjang itu menyebabkan dia merasa begituu. setelah beberapa kali tak mencapai kepuasan, nafsu Neesa mula bergelora.

Ingatannya pada cara permainan Dahru makin kuat terbayang. Dan ketika inilah syaitan mula mengambil kesempatan dan menghasut Neesa supaya melakukan sesuatu terhadap keinginannya itu. Dan Neesa mula berfikir bagaimana untk dapat merasa nikmat dng Dahru lagi.

Neesa tahuu Dahru tak berani mengambil kesempatan keatas dirinya. dia pula sudh tak kerumah Dahru lagie sesudah Reffa balik kampong. Kalau dia kerumah Dahru tu, tentu Dahru akan cuba mengambil kesempatan lagie keatas dirinya.

Jadi Neesa cuba memikirkan bagaimana cara untk dia dapat kerumah Dahru. Pagi itu, sesudah suaminya keluar mengajar dan anaknya ketadika, Neesa mula mengatur rancangan. Nafsunya yang membara itu sudh tak dapat ditahan lagi.

Sudah beberapa hari kemaluannya berdenyut denyut dan kadang kadang basah oleh lendir. Lalu Neesa memberanikan diri untk menalipon rumah Dahru. dia tahuu mmg Dahru masih ada dirumah. mmg kebiasaan Dahru pergi kerja agak lewat.

" Oh. Neesa. saye ingatkan siapa tadi " kata Dahru ditalipon. " saye kebetulan masak makanan agak bnyak pagi ni. saye bercadang mahu hantar kerumah Dahru kalau Dahru blum makan pagi lagie " jawab Neesa.

Tapi suaranya agak terketar sedikit krna menahan gelora hatinya. " Eloklah tu, mmg saye pun blum makan pagi " jawab Dahru. " Dahru buka pintu belakang bolih tak ?. saye malulah mahu hantar ikut hadapan " kata Neesa lagi.

Mmg dia bimbang kalau kalau dilihat org nanti. Walaupun kebanyakkan jiran nya pergi bekerja, tapi manalah tahuu kalau kalau ada yang tak kerja. Neesa membawa meehoon yang digorengnya lalu keluar melalui pintu dapur.

Sebelum keluar dia mengintai intai kalau kalau ada org yang melihatnya. Kemudian cepat cepat dia menuju kepintu belakang rumah Dahru. Bila dibukanya, mmg pintu tersebut tak berkunci. mngkin Dahru sudh membukanya bila diberitahu tadi.

Neesa terus masuk. " Masa Neesa talipon sekejap tadi, saye tengah mahu mandi, sebab itulah dalamm keadaan bertuala begini " kata Dahru. Neesa mula berdebar bila melihat Dahru dng bertuala begituu.

Bulu dadanya yang lebat dng dadanya yang bidang itu membuatkan dia mula rasa lain macam. Nafsunya yang tertahan selama ini mula mendidih. Walaupun Dahru memakai tuala yang agak tebal, tapi masih nampak tercacak pada bahagian kangkangnya.


Cite rogol Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cerita nafsu
Inilah menunjukkan bahagian yang tersembunyi itu begituu besar saiznya. Dan benda yang tersembunyi itulah yang Neesa inginkan. " saye tak tahulah sama ada Dahru suka atau tak meehoon goreng " kata Neesa sambiil meletakkan bekas meehoon diatas meja.

" saye ni, semua makanan saye suka, tambah tambah lagie yang Neesa punya " kata Dahru tiba tiba sambiil tersenyum pada Neesa. Neesa makin berdebar mendengar kata kata Dahru itu.

" yang paling Dahru suka apa ? " tanya Neesa balik. " Kalau Neesa mahu bagi, yang paling saye suka pantat lah ! " jawab Dahru selamba saja. " Pagi pagi, mana bolih makan pantat " jawab Neesa untk menyembunyikan rasa malunya.

Neesa dapat melihat Dahru bangun dan menghampiri meehoon yang diletakkan diatas meja. begitu dekat Dahru berada dihadapannya sekarang. Oleh krna dia duduk dikerusi dan Dahru berdiri dihadapannya, jadi bahagian yang membonjol dicelah kangkang Dahru itu betul betul dihadapan matanya.

Neesa dapati tuala Dahru sudh meninggi dibahagian tersebut. " saye sebenarnya sentiasa teringat pantat isteriku yang saye makan malam tu, sungguh sedap " tiba tiba Neesa mendengar kata kata Dahru.

Dan serentak dng kata kata itu juge Neesa terasa belakang dan tengkoknya disentuh oleh Dahru. Pucok dicita, ulam mendatang. Neesa yang sejak tadi bergelora mula terasa geli bila Dahru memicit micit tengkoknya.

Bukan setakat tengkok malah makin merayap rayap dan turun kedadanya pula. buah dada nya yang sudh menegang itu mula diramas ramas oleh Dahru. Neesa yang sudh kegelian mula memejamkan matanya merasai kenikmatan tersebut.

Cite syok Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cerpen seks
" kite masuk kebilik " bisik Dahru sambiil dia memegang tangan Neesa dan menariknya perlahan. Neesa yang sememang inginkannya cume menurut jer dng dipimpin oleh Dahru. blum sempat Neesa duduk pada birai kati, Dahru sudh mula mencium pada tengkoknya dng sesekali dihisap tengkoknya itu.

Tangan Dahru pula memangnya tak kaku, sebaliknya meraba raba untk membuka baju Neesa. Sekejap jer baju dan baju dalamm Neesa sudh berjaya ditanggalkannya. Dan apa lagi, Dahru terus menyedut dan menghisap pada payudara nya.

Mulutnya sering bertukar ganti diantara kedua dua payudara nya. Neesa mengeletar kegelian dan kenikmatan dalamm keadaan berdiri begituu. Mulut Dahru turun lagi, lalu mencium dan menjilat jilat pada perut Neesa.

Seterusnya turun lagi. Neesa yang cume memakain kain sarong jer ketika itu dapat merasa yang Dahru sudh membuka ikatan kainnya, lalu kainnya terlondeh kelantai, dan mendedahkan kemaluannya yang licin gebu, baru dicukur bulunya.

Mmg Neesa sengaja tak memakai seluar dalamm ketika datang tadi. Neesa dapat merasa seolah olah Dahru menerkam kearah kemaluannya, dan terus dijilatnya pada kemaluannya itu. Neesa yang sudh datang berahinya, bertambah nikmat bila lidah Dahru menjalar jalar dicelah kemaluannya.

Dia terasa seakan akan tak mampu untk berdiri. Dan dia sempat memandang pada butuh Dahru yang tegang itu. Neesa pun tak sedar bila masanya tuala Dahru terlucut dan berada dilantai berdekatan dng kain sarongnya.

Mereka berdua dalamm keadaan sama sama bogel sekarang. Neesa mengangkat sebelah kakinya dan diletakkan pada birai katil. dia mahu supaya Dahru lebih senang menjilat kemaluannya bila dia terkangkang begituu.

Dia sudh tak malu lagie walau pun dalamm keadaan terkangkang. yang pastinya Neesa dapat merasa betapa nikmatnya bila Dahru mula mengulum kelentitnya. Kesedapan dikulum begituu tak dapat digambarkan oleh Neesa.

Kenikmatan yang dirasainya mula melemahkannya, lalu Neesa Dejarg dibirai katil sambiil kakinya terus terjuntai kebawah. dia terus jer membiarkan Dahru membuka kangkangnya dan mengulum kulum keletitnya. Neesa dapat merasa yang butuh Dahru sudh berada dicelah kemaluannya yang dibasahi oleh air mazinya dan air liur Dahru.

Makin lama Neesa terasa butuh tersebut makin kedalam dan akhirnya menjunam kedalam lubang pantat nya. Terangkat juge punggong Neesa bila terasa butuh Dahru yang besar dan panjang itu menjunam kedasar lubang pantat nya.

Betapa ketatnya lubang pantat nya bila butuh Dahru berada didalamnya, tak seperti butuh suaminya. Neesa mula di awang awangan bila butuh Dahru keluar masuk menerjah lubang pantat nya. Suaranya merengek rengek kenikmatan, serentak dan seirama dng keluar masuknya butuh Dahru.

Makin laju Dahru menghenjutnya makin nikmat rasanya. Neesa mula dakapkan kedua kakinya kepinggang Dahru dan tangannya memeluk tengkok Dahru. Lubang pantat nya begituu kuat mencengkam butuh Dahru sambiil nafasnya turun naik dng lajunya.

Dahru sudh menghenjut dng begituu laju sekali. Pop. pap. pop. pap. dan cerek. crek. kedengaran bila pantat isteriku dan butuh Dahru bertembung semasa Dahru menghenjut. Akhirnya Neesa mendengus kuat sambiil pinggang dan tengkok Dahru dipauh erat.

Dan akhirnya cengkaman tersebut makin longgar dan Neesa mula terkulai. Dahru juge yang begituu kenikmatan dan sama sama mencapai kepuasan sudh tak sempat untk mencabut butuh nya dari lubang pantat isteriku.

Cengkaman dan kemutan dari pantat isteriku yang kuat itu menyebabkan dia sudh memancutkan sperma nya kedalam pantat isteriku. " Eh. kenapa Dahru lepas didalam ? " tanya Neesa yang masih lagie terDejarg bogel tanpa seurat benang itu.

Dia mula menjadi bimbang. " saye minta maaf krna saye terlampau sedap dng pantat isteriku tadi. tak apa, bila saye keluar nanti, saye akan belikan ubat pencegah mengandong " kata Dahru memujuk Neesa.

Sambiil itu Neesa mula memakai pakaiannya semula. begitu juge dng Dahru, sudh memakai tualanya jg. " pantat isteriku cukup istemewa. saye suka pantat yang licin " kata Dahru sambiil tersenyum ketika Neesa menuju kepintu dapur untk balik semula kerumahnya.

Neesa sememangnya sudh ketagih dng kenikmatan hubungan sex dng benggali jiran nya itu. dia sudh tak merasa apa apa nikmat lagie bila melakukan hubungan sex dng suaminya. Kalau tak diterjah dng butuh Dahru dia akan kegelisahan.

Dan dia pasti mendapatkan Dahru bila jer suami dan anaknya tak ada dirumah. tapi begituu perhubungan mereka tak lama. Sebulan kemudian suami Neesa sudh ditukarkan kesekolah yang berhampiran dng kampongnya dan mereka berpindah balik.

Tapi begituu Neesa tetap terkenangankan Dahru, lelaki benggali yang sudh memberikan seribu kenikmatan kepadanya. Neesa pun tak tahuu bagaimana untk menghadapi hubungan sex dng suaminya yang tak dapat memuaskannya itu.

Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India ***
Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cerita blue Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Kisah melayu Novel sex Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India Cerpen berahi, porn, erotic Cite Blue, Pantat Isteriku Diterja Butuh Besar India


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/