Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang

Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang | aku adalah seorang usahawan yanng telah dilantik untukk membekalkan alat alat peralatan elektrik. dia adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yanng aku bekalkan.

Satu hari, aku telah dijemput untukk menghadiri satu jamuan makan malam yanng dihadiri olih semua usahawan usahawan dan kakitangan syarikat elektrik tersebut. aku kesana bersama sama dengann partner aku didalam bisnes ini.

Program tersebut bermula pada pukul 8 malam dan aku tibe bersama partner aku dalamm pukul 6 petang. Sebaik sahaja tibe, aku Lihat Puan Anna ni tengah berborak dengann diantara usahawan usahawan yanng dijemput.

Kisah seronok Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Kisah berahi

So, aku macam biasa masuk ke reception tuu dan check in. Apabila selesai check in aku terus menuju ke tempat Puan Anna tadi untukk bertanyakan khabar. dia bertanya pada aku samada suda check in ke belum dan aku jawab udah.

Dia juge bertanyakan no bilek aku dan tak sangka bilik aku adalah bersebelahan dengann biliknya. Puan Anna kalau nak diikutkan blh tahan juge orangnya. Umurnya 31 tahun. Anak seramai 4 orang.

Aku bertanya padanya samada datang bersama keluarga atau seorang sahaja dan dia menjawab suaminya sibuk dan anaknya pula bersekolah dan tak dapat nak bawa sekali. dan tepat pukul 8 malam aku tibe di Ballroom yanng mana majlis makan malam tersebut akan diadakan.

Sebaik sahaja tibe di ballroom tersebut Puan Anna menahan aku dan berkata dia telah memasukkan nama aku untukk pertandingan karaoke. jadii aku pon bersetuju memandangkan Puan Anna ini beriya iya benar menyuruh aku menyanyi.

Selepas selesai makan dan ada beberapa acara lain yanng dijalankan, tibelah masa pertandingan karaoke tadi dimana aku adalah slah seorang pesertanya. tibe giliran aku naik ke pentas untukk menyanyi dan request untukk menyanyi sebuah lagu slow yanng mana telah dinyanyikan olih Eric Clapton iaitu "Wonderful Tonight".

Sebelum aku memulakn nyanyian aku mengatakan bahawa aku di dipaksa untukk menyanyi dan lagu ini aku tujukan pada orang yanng memaksa aku menyanyi tadi iaitu Puan Anna. Sebaik sahaja aku menyebut namanya semua hadirin didalam dewan itu bersorak.

Semasa aku menyanyi Puan Anna telah naik ke pentas dan memberi aku sekuntum bunga ros. Apabila selesai sahaja majlis itu aku pon nak beredar ke bilik aku krn pada malam tersebut ada menyiarkan perlawanan bolasepak.

Aku telah hampir ke lift untukk naik ke bilik saye, tibe tibe Puan Anna menyapa aku dan bertanyakan aku hendak kemana. aku jawab aku hendak kebilik dan rehat, dan dia berkata dia nak mengajakku bersiar siar di sekitar bandar Pulau Pinang.

Jadii, untukk tidk tidak menghampakan Puan Anna aku terus sahaja setuju untukk pergi bersamanya. aku katakan padanya bahawa hari ni aku hnya bawa kereta yanng blh dinaiki olih dua orang jer.

Dan dia menjawab memanglah kite akan berjalan berdua jer. Kereta aku bukanlah yanng jenis mahal tapi bolehlah. dlm perjalanan untukk bersiar siar aku bertanya samada suaminya tak marah ke kalau keluar bersama aku dan hnya berdua jer.

Cite lucah Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Novel syok
Dan dia jawab bukannya suami dia tahu kalau dia kemana mana pon malam tuu dan dia pon daah call suami dia sebelum dia menyapa aku tadi. dia bertanya pada aku samada aku tak biasa ke keluar bersama awek sebelum ini maklumlah aku ni masih bujang dan belum ada plan lagi nak kahwin.

Aku jawab keluar dengann awek tuu biasa la tapi dengann bini orang ni belum pernah lagi dan inilah first time aku kata padanya. dia berkata anggaplahdia ni masih lagi belum berkahwin, then aku jawab boleh.

Dia pon memulakn cerita yanng dia selama ini amat tertekan dengann masalah rumahtangga dia dan juge kerja yanng bnyak di pejabat. aku amat terkejut sekali jika dia menceritakan perihal rumahtangga dia dimana dia telah lama tidk bersama dengann suaminya krn suaminya sentiasa sibuk dan balik agak lewat setiap malam.


Novel seksi Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Novel nafsu
  • Aku juge bertanya samada dia tak kisah ke kalau aku tanya yanng lebih lanjut, dia kata diatak kisah krn dia pon tak tahu dengann siapa dia nak mengadu lagii.

  • Then aku tanya dia knpa dia nak menceritakan hal keluarga dia pada saye. dia menjawab stlah aku tujukan lagu tadi tuu dia rasa seperti aku nak mengambil perhatian terhadap dirinya dan sebab itu dia berani mengajakku bersiar siar.

  • Kita telah berhenti untukk menikmati udara laut sambiil makan dan minum. Selepas selesai makan dan minum aku mengajak dia berjalan jalan. dan tak semena mena dia telah memegang tanganku sambiil berjalan.
Lama kelamaan stlah penat berjalan kita pon duduk dikerusi yanng telah disediakan ditaman itu. Tengah duduk dan beborak tibe tibe dia sandarkan pipinya ke bahu aku dan pada mulanya aku berasa terkejut sekali tetaapi aku hnya membiarkannya jer.

Lepas puas mata pon mengantuk dan waktu tuu pon telah pukul 3 pagi aku pon mengajak dia pulang ke hotel. dlm perjalanan balik tuu dia telah tertidur. Apabila sampai aku mengejutkanya bahawa kite telah sampai ke hotel.

Puan Anna seolah olah malas bangun dan tak semena mena dia mencium pipiku dan aku pon membalasnya. Apabila sampai ke lobby dan terus ke lift untukk balik ke bilik dia menyuruh aku tidur di biliknya dan aku kata aku takut kalau nanti ada suami nye susah kita.

Dia kata takkan jadii apa apa. Apabila masuk sahaja didalam lift tuu dia pon mencium pipiku dan aku terus merangkul pinggangnya sambiil berkucupan manja. Lama juge kita berkucupan sehingga lift telah terbuka baru aku lepaskan ciuman aku itu Memandangkan biliknya hnya bersebelahan dengann bilikku aku mengambil keputusan untukk membuka pintu yanng ada didalam bilik itu.

Cite berahi Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Cerpen melayu

Maka jadilah kita sebilik. Sampai sahaja dibilik dan selepas membuka pintu bilik yanng memisahkan kita itu aku melihat Puan Anna telah terbaring diatas katilnya dan terselak baju kurungnya sehingga menampakkn betis dan pehanya yanng putih.

Aku terus menuju ke arahnya dan menyuruh dia membuka bajunya dan mandi dia berkata dia taknak mandi dan kalau dia nak mandi pon besok pagi. aku terus menerkam kearahnya dan kita pon bercium dan berkucupan diantara satu sama lain.

Aku membuka bajunya perlahan perlahan dan buka colinya. aku lihat Puting buah dada besar nyer yanng berwarna merah itu telah pon menegang. aku ramas buah dada besar nyer dan terus menjilat puting tetek nyer itu dan dia mengeliat.


Kisah kongkek Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Citer ghairah
Aku dengann perlahan lahan membuka kancing kain yanng dipakai olih Puan Anna, dan terus membuka seluar dalamm nyer yanng berwarna coklat cair. aku lihat cipap nyer telah basah dan mengeluarkan air yanng amat bnyak sekali.

Aku terus menjilat cipap nyer hinggakan dia terangkat angat dubur nyer keran kegelian dan kesedapan. dngan tidk berlengah masa aku terus membuka bajuku dan seluar aku dan terus aku tujukan pada cipap nyer.

Alangkah terkejutnya aku jika aku masukkan batang pelir ini aku rasakan lubang bontot nyer amat kecil. dia cuba menolak krn sakitaku terus menolak kakinya dan memperluaskan kankangannya untukk memudahkan aku masukkan kesemuanya.

Batang pelir aku panjangnya 7 inci setengah, dia berkata besarnya aku punya sebab suaminya hnya 5 inci setengah sahaja katanya. aku masukkan perlahan lahan dan dia merasakan kenikmatan dan telah pon pancut sebanyak 3 kali.

Stlh hampir setengah jam aku mendayung akhirnyaaku telah memuntahkan air azimat aku kedalam lubang bontot nyer. Selepas itu aku baring disebelahnya dan kita berkucupan sekali lagi dan dia berkata yanng dia amat puas sekali malam ini.

Lepas tuu kita pon terus tidur dan pada besoknya sebelum balik we have sex again.
Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang ***
Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Kisah seronok Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang Kisah berahi Novel seksi Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang, porn, erotic Cite Blue, Henjut Lubang Bontot Kecil Bini Orang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/