Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej

Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej | aku kenal Celia ni waktu di Kolej die. Celia ni student, agak bohsia sikit le. She is very nice, body dia memangg type yangg aku nak telan saja.

Tak der ler tinggi sangat. Tapi cute tuu yangg aku geram tue. Kena lak pr dia bagus, aku pun layan elok ler. dia bagi tau aku dia dancer kat kolej die, well anak load lagii, ada Satria sebijik.

Since dia jumpa saye, kita sll keluar makan makan. Masa tuu aku daah agak budak ni memangg nak kena nie. Gaya sensual dia memangg aku pun tak tahan, beberapa peristiwa yangg meyakinkan aku dia memangg daah nak sangat, hanye aku sahaja yangg cool lagii.

Tak der ler lebih lebih, ayat mesti baik, kontrol dulu , cari waktu yangg sesuai kan. Kena lak company aku setuju lak nak bagi tajaan sikit sikit. So, aku ngan dia jadi rapat.

First time aku main ngan dia masa malam Dinner kolej die. Masa tue, aku jadi wakil boss, as penaja majlis tue, so boss aku dijemput ler tapi dia tak dapat pergi ( rezki aku kot).

Sebab Dinner tuu dibuat kat hotel kat sini, so aku awal awal lagi daah booking satu bilik coz aku daah tekad by hook or by crook aku nak lanyak si Celia nie.

Malam tuu aku pergi sorang sahaja coz Celia pegi dngn kawan kawan kolej die. Malam tuu Celia duduk semeja dngn saye, dia dngn baju ketat belahan dada yangg menonjolkan tetek besarnya yangg indah dngn skirt hitam pendek paras paha, menarik.

And seksi. Dinner tuu habis around pukul 11, then lepas semua Vip balik, dia ada Phase two lak. ( aku tau, masa aku student pun kita sll buat dinner camni).

Cerpen syok Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Cerpen melayu

Lampu lampu warna warni mula berkelipan, tak berapa lama, suara musik disco berkumandang and Dejayy mula berteriak, "Dancing time, guys !". and beberapa orang mula berjoget, Celia mula pegang and tarik tangan aku utk berjoget.

Ternyata hot juga budak nie, gerakan gerakan tubuhnya benar benar meransangkan (memang nak kena main budak nie). Beberapa kali dua bukitnya yangg kental itu digeser and digoyang goyangkan di dadaku dngn sengaja.

Lebih kurang 1 jam kitorang berjoget, akhirnya kitorang stop dulu. kita rest, borak borak then minum minum apa yangg patut. kemudian lagunya diganti jadi slow and romantic. Celia terus tarik aku ke tengah dewan.

Pinggang and punggung nya membayang dngn indah di saat die berjalan mendahuluiku. Nampak garis seluar dlam and branya membayang dibalik pakaiannya yangg ketat itu. Kurasakan halkumku bergerak menelan ludah.

Ketika berada di tengah dewan kuraih pinggangnya and die tersenyum manis sambil meraih tanganku yangg lain and menggenggamnya, sdg kan tangannya yangg lain bertenggek di bahuku. kitorang menari sambil saling bertatap mata, seolah berusaha menyelami hati masing masing.

"Bagai mimpi" , bisikku perlahan. "Kenapa ?" tanyanya sambil terus menatap wajahku. "Seperti mimpi rasanya, menari dngn awek kolej secantik korang". Celia hanye tersenyum. kemudian Celia melepaskan genggamannya pada tanganku and meletakkan kedua tangannya itu lembut di kedua bahuku.

Aku pun pindahkan juga tanganku ke pingganggnya. Kutatap matanya dlam dalam, kutarik rapat pinggangnya dngn kedua tanganku hingga bahagian bawah badan kitorang melekat. Tak lama kemudian Celia merebahkan kepalanya di dada atasku and memeluk erat leherku dngn kedua tangannya.

Kitorang menari dngn berpelukan erat, mukaku merapat pada kepalanya sehingga dapat kuhirup harum bau rambutnya. Kurasakan sesuatu dari dlam tubuhku bergerak naik, rasa hangat menjalar di dlam tubuhku, naik ke kepalaku.

Api berahi mulai menguasai otak and tubuhku. Kedua tanganku bergerak turun dari pinggangnya menuju ke kedua punggung nya yangg padat. bohsia ni tidak bereaksi. kitorang terus menari. Semakin lama aku rasakan sesuatu di bahagian bawah tubuhku semakin lama semakin menegang.

Aku sedikit was was krna aku yakin Celia blh merasakan sesuatu yangg semakin menunjal nunjal perutnya. tetapi Celia tetap tidak menunjukkan suatu reaksi yangg negatif. (ada can ler nie).

Akhirnya tanganku dngn lembut meramas ramas punggung nya. Tak lama kemudian Celia menurunkan kedua tangannya ke pinggangku, menarik erat pinggangku, sehingga aku merasakan batang zakar aku yangg semakin mengeras itu semakin tergesel denagan perutnya di saat kitorang bergerak menari.

Tak tahan lagi kudongakkan wajahnya yangg tersandar di dadaku, Celia hanye menatapku tanpa reaksi, perlahan aku turunkan wajahku, bibirku mendekati bibirnya, perlahan kukecup bibirnya dngn ciuman ringan. Kutatap lagi wajahnya, kulihat matanya sedikit terpejam, kukecup lagi bibirnya, kali ini kubiarkan bibirku menempel lama sedikit.

Bibir awek kolej ni bereaksi, kepalanya bergerak sedikit. Kesempatan itu tak kubiarkan, kucium bibirnya dngn sebuah french kiss yangg dalam, bibir Celia membalas ciumanku dngn hangat, kitorang saling mengulum and melumat bibir kitorang masing masing.

Kitorang seakan lupa dngn sekeliling kita, tetaapi tak ada yangg perlu dirisaukan krna suasana suram seperti ini semua orang tak ambil peduli hal orang lain. Masing masing dngn keadaannya sendiri.

Ciuman kitorang semakin erat, perlahan kuselipkan lidahku ke dlam mulutnya mencari lidahnya, Celia menyambut lidahku dngn gerakan lidah di dlam mulutnya. Perlahan dngn kemas tapi lembut aku mula meramas ramas lagi daging punggung nya yangg pejal, sesekali menyelitkan jemariku utk merasai alur dibelakangnya dngn tanganku.

Celia mengalihkan tangannya dari pinggangku kembali ke leherku and menariknya lebih erat lagii. Akhirnya aku melepaskan tautan bibirku. Celia mengeluh perlahan, aku lihat matanya semakin terkatup seolah tidak mempedulikan keadaan sekeliling lagii.

Aku cium tengkuknya yangg putih, yangg dipenuhi dngn bulu bulu halus and tanganku mula mencari tetek nya. Waktu aku mula meramas lembut tetek nya, Celia hanye menggeliat senang di pelukanku, and dia semakin menggesel geselkan perutnya ke celah kelangkanmgku.

Sesaat kemudian, dia berbisik, "Peter, please. !". Perlahan antara sedar dngn tdk, dlam kesuraman lampu Grand Ballroom tersebut, and kelembutan irama romantis yangg mendayu aku bawa Celia keluar sambil memeluk erat pinggangnya.

Di dlam lif, aku sandarkan Celia ke dinding lif yangg eksklusif itu, and sekali lagi aku merapatkan bibirku ke bibirnya yangg lembut. Lidah kitorang bertaut erat and sesekali menyelit antara satu sama lain.

Celia memaut erat leherku sementara tangan kiriku mula bermain di kedua bukitnya kiri and kanan bergantian. aku merasa kedua puncak itu semakin besar and pejal. Manakala tangan kananku menjalar di pahanya and semakin naik ke atas perlahan demi perlahan and mengcengkam kemas pantat nya yangg daah mula basah itu dngn erat.

Celia mengalihkan bibirnya dari bibirku and melepaskan keluhan panjang sambil tangannya semakin erat menarik leherku. Sampai di atas, aku bawa Celia ke bilik and membaringkannya ke katil sambil tidak melepaskan bibirku yangg bermain di seluruh mukanya.

Aku tenung mukanya dlam dalam. Macam daah ada Green light, kumasukkan tanganku kedalam bajunya, kuelus lembut perlahan. Celia tetap diam, matanya terpejam pejam. Akhirnya perlahan kulepaskan bajunya, kulihat branya yangg hitam menutupi kedua bukitnya.

Ku telengkupkan tanganku pada branya. Bukitnya yangg besar itu kusentuh and kuraba dngn lembut. Tak puas aku menyentuh hanye dngn telapak tangan, perlahan kuusap jubur tanganku pada bukit daging yangg terbuka.

Kudengar napas Celia semakin tak teratur and suhu badannya semakin tinggi. Beberapa lama rabaan itu kulakukan, kemudian kumasukkan tanganku kedalam bra bagian kanan and kukeluarkan pelan pelan bukitnya. Takjub mataku memandang, indahnya, tak terkatakan dngn kata kata.

Putingnya yangg merah jambu kecoklatan jelas dngn bukitnya yangg putih. dngn lembut kukecup bukit itu. kemudian kumasukkan lagi tanganku kedalam bra sebelah kiri and kukeluarkan pelan pelan bukit sebelah kiri.

Darahku berdesir, pemandangan begittu indah, begittu menggoda and begittu mempesona. Perlahan kulepaskan branya, ah, aku tak tahan, Kudakap Celia, kucium bukit bukitnya yangg mengghairahkan itu. Kutempelkan kulitku pada kulitnya sementara terus kubelai bukit itu, jubur tanganku kugerakkan melingkari bukit itu kemudian dari puncak bukit ke lembahnya, ganti berganti.

Mulanya Celia hanye diam pasrah, tak lama kemudian kurasakan badannya mulai bergetar getar, tahu tahu tangannya memelukku erat dankemudian menempelkan bukitnya ke wajahku. aku kulum dngn lembut puncak bukit Celia.

Cerita sex Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Novel seksi
Celia mendesah halus and getaran badannya semakin keras kemudian badannya tiba tiba bergetar lembut and diam tak bergerak dngn mata terpejam. Tak lama kemudian Celia membuka matanya, tersenyum padaku, kemudian mengelus elus rambutku kemudian mengelus lenganku bahkan kulit dadaku.

Langsung kubuka bajuku, kusentuhkan kulitku dngn kulitnya, kitorang sama sama bertelanjang dada, kurasakan sensasi yangg luar biasa Perlahan kukecup bibirnya, die membalas, aku pun mulai lagi menyentuhnya, merabanya and mengelus seluruh permukaan kulitnya.

Tak terasa tanganku semakin kebawah, akhirnya tanganku mengelus betisnya, terus mengelus pahanya. Tubuhku kemudian bergerak menindihnya, kedua tangannya bergerak melingkari leherku, kembali kitorang berdua berciuman saling melumat bibir. Kuciumi dagunya, kugigit perlahan, tangan kananku bergerak meremas dngn lembut tetek nya, bermain main dngn tonjolan kecil di atasnya "Oh. Zackk" Bibirku kemudian bergerak menelusuri pipinya ke arah telinganya, kucium dngn lembut cuping telinganya kemudian kujilat belakang telinganya.

Celia merintih lirih, kedua tangannya meramas ramas jubur ku. Bibirku kemudian bergerak turun menelusuri batang lehernya yangg putih mulus itu, and terus turun. turun. mencapai puting susunya, dngn hati hati bibirku melumatnya selembut mungkin, krna aku tahu pada bagian inilah seorang wanita merasakan kenikmatannya yangg terawal.

Rintihan yangg keluar dari mulutnya semakin mengeras, bibirku kembali bergerak turun, kini menelusuri perutnya, menjilat pusatnya. kemudian dngn perlahan kubuka skirtnya. Kutatap wajahnya, matanya terpejam dngn kepala sedikit mendongak ke samping, kedua tangannya mencengkam kemas cadar katil.

Aku tolak skirtnya ke atas hingga terpampang dngn jelas di depan mataku keindahan badan bahagian bawahnya yangg hampir telanjang itu. Pahanya begittu putih and mulus, kedua betisnya ditumbuhi bulu bulu halus.

Aku tarik badan munggil itu ke hujung katil, aku duduk di antara kedua kakinya yangg kugantungkan di atas kedua pahaku. Kuangkat kaki kirinya, Celia membuka matanya perlahan lahan menatapku.

Sambil menatapnya kucium betisnya and bergerak perlahan menelusuri ke atas, and semakin ke atas. hingga di bagian dlam pahanya, terdengar erangan dari mulutnya, otot pahanya meregang. kugeser tubuhku mukaku tepat di depan lubang pantat nya.

And dibalik tipisnya triumph pink segitiganya, samar samar kulihat bulu bulu yangg ditrim rapi. Saat kuusap segitiga tersebut, aku mendengar Celia mendesah, "Oh, Peter. Pleasee" aku tak tahan, skirt Celia kulepaskan.


Citer blue Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Cite syok
  • Kuteruskan usapanku, desahan Celia semakin menjadi, akhirnya kumasukkan tangan kananku ke dalamnya and menyentuh bulu bulu serta lembah yangg basah. Kugerakkan tanganku menyusuri lembah tersebut sehingga menyentuh clitnya, Celia menggeletar and menjerit lirih.

  • "Aah" Tak puas dngn satu tangan, penutup badan Celia yangg terakhir aku buka, Celia mengangkat jubur nya utk memudahkan gerakanku. Didepanku terpampang pantat nya yangg indah, rambut halusnya berwarna coklat kehitaman.

  • Dngn ibu jari and telunjuk kubuka lembah tersebut, terlihat bibir bibir berwarna merah muda. kemudian tanganku menyusuri bibir bibir tersebut dngn lembut, Celia hanye mendesah. Tanganku menelusuri bibir bibir tersebut kemudian ke clitnya, tiap kali tanganku menyentuk clitnya Celia hanye menggeletar and mendesah.

  • Kulakukan hal ini berulang ulang bahkan kugunakan kulit sepanjang lenganku utk menyusuri bibir tersebut sampai suatu saat Celia menjadi liar, dia menarik kepalaku and membenamkannya di pantat nya. krna tanganku tidak dapat digunakan sementara darahku sudh mengelegak, aku menggunakan mulut and lidahku utk menyusurinya.

  • Ternyata Celia semakin menggila sampai kemudian pantat nya banjir, saat itulah Celia terdiam mengejang. aku tak tahan, kulepaskan tangannya, kulepaskan seluruh pakaianku, kulepaskan seluar dalamku, sesuatu yangg sudh menegang dari tadi and berdiri mendongak ke atas bebas dari sarangnya.

  • Kemudian kupeluk tubuhnya, kurasakan kehangatan tubuhnya, kutempelkan batang zakar aku melintang di pantat nyat. Kudakap erat tubuhnya, tak lama kemudian kurasakan getaran lembut badan Celia. Kukecup lembut bibirnya and tanganku mulai lagi menelusuri setiap lekuk liku badan Celia.

  • Celia memelukku, and mulai kurasakan bibir bibir pantat nya berdenyut denyut memamah batang zakar saye. aku diam sejenak utk bernafas kemudian kugeser geserkan batang zakar aku pada pantat nya, dia tergetar and mulai turut menggerakkan jubur nya, beberapa saat kemudian kulepaskan ciuman pada bibirnya, kutatap wajahnya.

  • Butir butir keringat mulai membasahi wajahnya, warna putih wajahnya sudh menjadi merah muda, matanya yangg sayu menatapku, memancarkan sinar yangg khas dari seorang wanita yangg sudh di ambang penyerahan diri ke dlam gelombang samudera birahi.
Celia kemudian menarik wajahku and mencium lembut bibirku. Sesaat kemudian die menaikkan kedua lututnya hingga di sisi pinggangku, kedua tangannya memeluk pinggangku. and sesaat kemudian tanganku bergerak membimbing batang zakar saye.

Perlahan kudorong hingga bagian kepalanya menyentuh pantat nyaa. kutatap wajahnya, sdg menggigit bibir. Kugoyangkan sedikit menyibak belahan pantat nya. die menahan napas. Ujung kepala batang zakar aku kini kurasa sudh berada di tempat yangg tepat, kulepaskan genggaman tanganku.

Kudorong perlahan. Kukulum mulut Celia rapat. Mata Celia hanye terpejam pejam and dari kerongkonganya terdengar suara yangg tidak jelas. Ketika baru kepala batang zakar aku masuk, Celia hanye mencelikkan matanya seakan akan sukmanya terbang entah kemana.

Celia kemudian menarik wajahku and mencium lembut bibirku. Sesaat kemudian die menaikkan kedua lututnya hingga di sisi pinggangku, kedua tangannya memeluk pinggangku. and sesaat kemudian tanganku bergerak membimbing batang zakar saye.

Perlahan kudorong hingga bagian kepalanya menyentuh pantat nyaa. kutatap wajahnya, sdg menggigit bibir. Kugoyangkan sedikit menyibak belahan pantat nya. die menahan napas. Ujung kepala batang zakar aku kini kurasa sudh berada di tempat yangg tepat, kulepaskan genggaman tanganku.

Kudorong perlahan. Kukulum mulut Celia rapat. Mata Celia hanye terpejam pejam and dari kerongkonganya terdengar suara yangg tidak jelas. Ketika baru kepala batang zakar aku masuk, Celia hanye mendelikkan matanya seakan akan sukmanya terbang entah kemana.

Tapi bila kudorong utk maju lagii, terasa seakan ada suatu selaput yangg menyekat. aku diam sejenak, kulepas bibir Celia, aku konsentrat utk maju mendesak rongga pantat nya. Saat aku mendesak ke dalam, Celia menjerit lirih, kuku kukunya mencengkam jubur ku and kakinya mengejang menahan sakit, hanye pelukannya padaku semakin erat.

Kutekan perlahan, seperempat dari bagian kepala batang zakar aku mulai terbenam. die menahan napas. kutekan lebih dlam lagi. separuh dari bagian kepala zakar saya melesak masuk. aku menahan napas.

Dngn lebih bertenaga kudorong zakar saya utk masuk lebih dlam lagii. Ach ! Terdengar rintihannya ketika seluruh kepala zakar saya sudh terbenam kedalam liang hangat pantat nya. Kuhela perlahan napasku, begittu ketatnya kurasakan ujung zakar saya terjepit di dlam pantat nya.

Kukecup bibirnya, die membalas dngn penuh nikmat, wajahnya semakin berkeringat. Beberapa saat kitorang terdiam dlam keadaan itu. menikmati bagian awal dari gelombang lautan kenikmatan yangg sdg menanti. kemudian kurasakan tangannya meramas jubur ku, bergerak turun ke bawah hingga berada di punggung ku and menekannya perlahan.

Cerpen lucah Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Citer seksi

Kutahu maksudnya, kutekan perlahan batang zakar aku. ah. kembali die mendesah. perlahan. teramat perlahan tetaapi tanpa menghentikannya. kudorong batang zakar aku utk terus maju. sedikit demi sedikit batang zakar aku masuk menerobos liang pantat nya yangg sudh basah kuyup itu.

Teramat perlahan. hingga akhirnya tak dapat maju lagii, hampir seluruh batang zakar aku terbenam sudah, mgkin hanye terlebih setengah inci berada di luar. Kurasakan betapa ketatnya lubang pantat nya mencengkam batang zakar aku Celia merintih.

Kurasakan batang zakar aku berdenyut denyut. Kudengar dia merintih lagii, batang zakar aku semakin bergetar getar, dia pun semakin merintih. Kutarik dngn perlahan batang zakar aku hingga tinggal bagian kepalanya yangg masih tertinggal.

Kutekan masuk kembali hingga terbenam keseluruhannya. kutarik kembali. kubenamkan lagi. demikian seterusnya secara perlahan lahan. Dari wajahnya , sebagaimana diriku, kulihat die betul betul menikmati setiap inci dari batang zakar aku yangg keluar masuk menelusuri liang pantat nya perlahan lahan.

Kukayuh batang zakar aku dlam rentak yangg sama, perlahan lahan. Rintihan perlahan dari mulutnya semakin lama semakin mengasyikkan gerak keluar masuk batang zakar saye. Kedua tangannya mula bergerak naik dari punggung ke belakangku.

Peluh mula membasahi badan kita, wajah Celia semakin memerah, kedua matanya setengah terpejam, bibirnya sebentar merekah. sebentar kemudian mengatup and menggigit bibir. merintih. mendesah. Luar biasa ! Betapa indahnya pemandangan dari wajah seorang wanita yangg sdg berpacu menuju ke puncak kenikmatan.

Dngn tanpa menghentikan kayuhan batang zakar saye, kuatur kembali nafasku utk meredakan tanda tanda dari bagian bawah yangg mula terasa. Kutarik batang zakar aku hingga hampir terlepas, mgkin hanye tinggal setengah dari bagian kepalanya yangg masih terbenam.

Kutekan masuk lagii, kuhentikan hingga hanye bagian kepalanya yangg masuk. Kutarik kembali seperti semula. kutekan lagi. perlahan. hanye bagian kepala dari batang zakar aku yangg keluar masuk. kupercepat sedikit.

Lebih cepat lagi. hingga menimbulkan suara kecipak yangg serentak dngn rintihan rintihan Celia. bgitu nikmatnya kurasakan kepala batang zakar aku seolah diramas ramas oleh pantat nya Kedua tangannya meramas ramas rambutku, bahuku, menyelinap ke bawah and kemudian mencengkam otot dadaku.


Cite seksi Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Cerita berahi
Tubuhnya mulai menggelinjang kesana sini, pinggangnya bergerak gerak ke kanan, ke kiri, memutar, tak beraturan and semakin lama semakin bergerak naik seolah nak kembali membenamkan seluruh batang zakar aku.

Kuimbangi dngn lebih menaikkan bagian bawah tubuhku. kupertahankan kecepatan rentak keluar masukn batang zakar aku. suara kecipak akibat gesekan kitorang berdua semakin terdengar. pinggangnya semakin terangkat, pada saat itulah kuselipkan tangan kiriku ke bawah punggung nya, serentak itu pula Celia mengangkat and melingkarkan kedua kakinya pada pinggangku.

Kuhujamkan batang zakar aku masuk hingga terhenti and terbenam seluruhnya, Celia memekik lirih. kutekan lebih kuat lagi and kutarik ke atas pantat nya, hingga kurasakan hujung batang zakar aku menyentuh dasar paling dlam pantat nya.

Kubenam mukaku pada lehernya, Celia memeluk erat leherku, beberapa saat kitorang terdiam dlam keadaan seperti itu. kemudian aku gesek gesek hujung batang zakar aku dngn dsar pantat nyaa. tubuhnya menggeliat.

Dari mulutnya terdengar erangan. tak lama kemudian kurasakan dinding dinding liang pantat nya mengemut kuat, satu tanda yangg amat kukenal. Kuangkat kepalaku utk menatap wajahnya. Wajahnya mendongak ke atas, kedua bola matanya sudh terbalik ke atas, mulutnya setengah terbuka memperlihatkan hujung lidahnya yangg bergerak gerak perlahan, kulit wajahnya yangg putih itu sudh berubah merah padam.

Seperti yangg sudh kuduga, die sudh berada di depan pintu gelombang orgasme yangg dinanti nantinya. Kutarik perlahan batang zakar aku utk keluar, pantas Celia mencengkam belakang pahaku utk menahan gerakanku.

Kuteruskan gerakan batang zakar aku hingga tinggal bagian kepalanya yangg terbenam. perlahan kusorong kembali. kutarik kembali. kusorong lagi. keluar masuk perlahan lahan. kukerahkan tenagaku utk menahan cengkaman tangannya yangg semakin terasa menahan pahaku.

Kemutan liang pantat nya semakin terasa. terdengar jeritan keras keluar dari mulutnya yangg terbuka disertai kemutan yangg sangat hebat dari liang pantat nya. kepalanya terangkat ke atas. kuteruskan gerakan keluar masuk batang zakar aku secara perlahan lahan.

Kembali die menjerit. kembali kurasakan kemutan yangg berturut turut dlam liang pantat nya. kepalanya semakin terangkat ke atas, tubuhnya melengkung ke depan, keselipkan tanganku ke bawah tubuhnya and menopang kepalanya.

Kugerakan terus batang zakar saya secara perlahan lahan. kujaga gelombang kenikmatan yangg sdg melanda dirinya selama mgkin. dinding pantat nya terus menerus mengemut. jeritan and rintihan silih berganti terdengar dari mulutnya.

Seluruh bagian batang zakar aku bagai diramas ramas and dikocok kocok perlahan lahan. aduh nikmatnya. , seluruh otot ditubuhku meregang. kuhujamkan and kubenamkan seluruh batang zakar aku sedalam dalamnya.

Kurengkuh punggung nya serapat yangg blh. Celia menyambut dngn menarik badan and leherku sekuat kuatnya dngn kedua tangannya. badan kitorang yangg sudh basah kuyup dngn peluh kini lengket and bersatu.

Batang zakar aku bergetar and berdenyut denyut disambut dngn kemutan otot pantat nya. jeritan jeritan kenikmatannya semakin menjadi jadi. dinding pantat nya terus menerus mengocok and menghisap batang zakar aku.

Sesuatu bergerak mendesak dari dasarku. bergerak naik ke atas melewati batang zakar aku. and akhirnya batang zakar aku bergetar hebat. Celia menjerit jerit histeria. and. bagaikan air bah lahar kenikmatan menyembur nyembur.

Celia menggigit bahuku sekuat kuatnya. Akhirnya kejantananku luluh oleh kelembutan kewanitaannya. kitorang sama sama terdiam dlam dakapan masing masing. Celia terbaring lemas, aku juga lemas tapi batang zakar aku belum sepenuhnya merunduk.

Ketika aku menggerakkan badanku utk merenggangkan badanku darinya, batang zakar aku mengeras kembali. Ternyata aku masih nak kembali mengulangi sensasi tadi. Malam itu kitorang bersama beberapa kali lagii. Kebetulan besoknya adalah hari minggu.

Bermacam teknik berasmara kuajar Celia. Sejak hari itu aku sll main dngn Celia bila ada peluang. Well, she is a good partner.
Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej ***
Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Cerpen syok Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej Cerpen melayu Cerita sex Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej, porn, erotic Cite Blue, Ramas Punggung Padat Bohsia Kolej


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/