Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1

Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 | Kalau diikutkan hatinya pada ketika itu, ingin sahaja rasanya Zacki menampar mulut isteri tuan punya ladang itu. Ada ada sahaja yang tak kena dimatanya.

Apa sahaja kerja yang Zacki lakukan di ladang pisang dan ternakan haiwan itu sepertinya tak ada yang betul. Walaupun Zacki telah melakukan yang terbaik, Liyah, si isteri tuan punya ladang itu tetap tak puas hati.

Kelmarin Zacki telah dimaki hamun gadis itu krna tak mengangkat guni guni baja ke dalamm stor padahal Zacki sendiri tak tahu apa apa tentang penghantaran baja baja itu. die sedanng membaiki parit air di tepi ladang ketika Taukeh Melong datang menghantar bekalan baja itu.

Apabila die kembali ke pondok rehat di tengah tengah ladang itu, Liyah sudh ada di situ, sedia dengaan maki hamunnya. Walaupun dimaki hamun, Zacki tetap bersabar. die tak ingin melakukan apa sahaja yang boleh membuatkan die dihalau dari ladang itu.

Die memerlukan kerja itu. bila die dihalau, kemana lg die hendak pergi. Apa lg kerja yang boleh dilakukannya? Zacki bukannya ada pelajaran tinggi, hanye setakat tingkatan lima. Itupun tak habis.

Zacki terpaksa berhenti sekolah stelah mama nya meninggal dunia. Ayahnya sudh lama tiada. Kini die sebatang kara, tak punya sesiapa lagi. Zacki terpaksa meninggalkan rumah pusakanya dan keluar mencari pekerjaan untuk menyara hidup.

Nasibnya baik biila die diterima bekerja sebagai buruh di ladang pisang itu. Tuan punya ladang itu cuukup baik padanya krna membenarkan die tinggal di pondok rehat di tepi ladang yang besar itu.

Zacki tak merungut krna die sudh biasa dengaan kesusahan hidup. Malah die besyukur krna mempunyai tempat berteduh walaupun pondok itu tidaklah seselesa keadaan di rumah yang sebenar. Pondok kecil di tengah ladang itu dibaikinya dan dijaganya dengaan elok.

Halamannya tak besar, cuukup untuk die menanam sebatas dua sayur untuk dimakan. Zacki berusia 20 tahun, mewarisi sifat dan sikap arwah mama nya. die seorang yang peramah, periang dan ringan tulang.

Krna itulah die disukai oleh majikan lelakinya dan pekerja pekerja lain. Tubuhnya agak berotot dan sasa disebabkan oleh kerja kerja berat yang dilakukannya setiap hari. Walaupun berkulit agak gelap, Zacki mempunyai daya tarikannya sendiri.

Cite sex Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Citer ghairah

Dengaan wajah yang elok dan fizikal yang agak sasa, die memangg mampu menarik perhatian gadis. cume Zacki sendiri yang tak terfikir akan perkara itu. Kini, sudh lebih dua tahun Zacki bekerja di ladang itu.

Die belum berniat untuk mencari kerja lain. Zacki hanye akan pergi stelah mempunyai tabungan dan pengalaman kerja yang cuukup. die akan kembali ke kampung halamannya untuk mengusahakan tanah pusaka milik keluarganya.

Ketika die mula mula bekerja di ladang itu, semuanya kelihatan elok. Liyah itu pun tak pernah memaki hamunnya. Liyah sebenarnya adalah isteri ketiga tuan punya ladang itu. die berumur 35 tahun sementara suaminya, Tuan Kirdum berumur 54 tahun.

Jauh sekali bezanya umur mereka. Mereka telah berkahwin selama 6 tahun tetapii tak mempunyai anak. mungkin krna itulah Liyah sering berada di ladang. die tak punya tanggungjawab sebagai seorang mama di rumah.

Tuan Kirdum kerap jatuh sakit sejak setahun yang lalu memandangkan usianya sudh lanjut dan Liyah lah yang mengambil alih urusan ladang itu. Tuan Kirdum pernah berpesan kepada Zacki untuk bekerja dengaan baik dan menjaga ladang itu seperti ladang sendiri.

Oleh sebab itulah Zacki tak pernah membantah atau menjawab setiap kali dimarahi oleh Liyah. Keadaan yang tenang dan elok di ladang itu dulu sudh tak dirasai lagi. Setiap hari, ada sahaja yang menjadi mangsa makian Liyah termasuk Zacki.

Hampir setiap hari die akan kena sehingga ianya seolah olah rutin harian bagi Liyah. Zacki hanye berdiam diri biila Liyah memarahinya. die akan meneruskan kerjanya tanpa memperdulikan gadis itu.

Disebabkan itulah gadis itu makin galak memakinya biila sahaja ada peluang. Zacki tak tahu mengapa gadis itu jadi begittu. mungkin gadis itu mempunyai masalah peribadi yang berat sehingga membuatkan die berubah.

Pernah jg Zacki mendengar cerita dari beberapa orang pekerja ladang itu tentang kisah kisah pertualangan Liyah di belakang suaminya. Sebelum berkahwin secara sah, Liyah adalah gadis simpanan Tuan Kirdum.

Ada jg cakap cakap yang mengatakan Liyah berkahwin dengaan Encik Kirdum krna die menginginkan harta Tuan Kirdum. sesudah berkahwin, Liyah masih ligat dan pernah mempunyai skandal. Zacki tak tahu sejauh manakah kebenaran cerita cerita tersebut tetapii ada waktunya die jg percaya akan cerita cerita itu.

Zacki memangg mempunyai asas untuk mempercayai cerita cerita itu krna die sendiri pernah 'didekati' oleh gadis itu. Pada mulanya Zacki tak begittu perasan akan niat gadis itu tetapii stelah menyedarinya, Zacki kerap mengelak daripada bersendirian dengaan gadis itu.

Apabila Liyah datang ke pondoknya atas apa apa alasan tanpa ditemani oleh seseorang, Zacki akan cepat cepat mencari alasan untuk pergi melakukan pekerjaannya. die tak ingin orang lain akan berprasangka buruk terhadapnya bila die diketahui berdua duaan dengaan Liyah.

Kadang kadang, terusik jg nafsu Zacki apabila die terfikir akan gadis itu. Walaupun gadis itu sering sahaja bersikap kurang wajar terhadap para pekerjanya, ada sisi lain yang sering jg menjadi bahan bualan pekerja pekerja lelaki.

Sudh tentulah ia berkaitan dengaan rupa fizikal gadis itu. Liyah mempunyai tubuh yang masih ramping dengaan ketinggian sekitar lima kaki. Apa yang sering sahaja menarik perhatian para pekerja lelaki ialah dubur lebar nya yg berisi padat.

Itu belum lg termasuk payudara nya yang membusung dan menonjol keluar. biila berjalan, payudara itu akan bergoncang goncang. boleh meleleh air liur dibuatnya. Liyah jg kerap memakai baju yang sendat sehingga menampakkan susuk lekuk tubuhnya.

Di waktu malam yang sunyi, sekali sekala Zacki akan teringat pada kemolekan dan kemontokan tubuh Liyah sambiil berbaring di atas katil buatan sendiri di dalamm pondoknya. Sebagai anak muda yang normal, nafsunya akan naik jg biila die membayangkan tubuh gadis itu dalamm keadaan telanjang.

Entah kenapa die merasa makin enak sahaja setiap kali membayangkan tubuh Liyah. Ada suatu macam perasaan dan dorongan yang kuat timbul dalamm dirinya. biila nafsu sudh tiba di kemuncaknya, Zacki tiada pilihan lain kecuali memuaskan nafsunya sendiri dengaan tangannya.

Lama kelamaan apabila Zacki makin kerap mengangankan tubuh Liyah, die mula menyimpan suatu hasrat untuk mencicipi tubuh molek itu. Bagaimana caranya, Zacki tak tahu tetapii die sudh nekad untuk memenuhi hasratnya bila peluang itu muncul.

Die akan menggunakan peluang itu sepenuhnya sehingga die benar benar puas. Zacki jg nak menggunakan kesempatan itu untuk memberi pengajaran kepada gadis itu. die yakin akan memperolehi peluang itu krna die sedar gadis itu pernah cuba untuk mendekatinya suatu ketika dulu.

Seminggu stelah kali terakhir Zacki dimaki oleh Liyah, seluruh ladang itu digempari oleh berita kematian Tuan Kirdum. Patutlah Liyah tak kelihatan selama seminggu. Menurut penyelia pekerja, Tuan Kirdum meninggal dunia di hospital dan jenazahnya dibawa ke rumah isteri tuanya.

Berita itu cuukup menyedihkan bagi pekerja pekerja ladang itu krna Tuan Kirdum memangg majikan yang baik semasa hayatnya. Apa yang agak membimbangkan ialah masa depan pekerja pekerja itu stelah ketiadaan majikan mereka.

Itu termasuklah Zacki. die sudh bersedia untuk berpindah kembali ke kampung halamannya bila keadaan memaksa. sesudah Tuan Kirdum selamat dikebumikan, Liyah kembali semula ke ladang dan die segera membuat pengumuman bahawa ladang itu tetap akan beroperasi.

Berita itu cuukup mengembirakan para pekerja tetapii tak kurang jg yang merasa kurang senang terutama sekali yang pernah menjadi mangsa makian Liyah. Bagi Zacki, berita itu agak melegakan walaupun die sedar yang die mngkin akan terus menjadi mangsa makian Liyah.

Jangkaan Zacki memangg benar benar berlaku. sesudah ketiadaan Tuan Kirdum, seorang demi seorang pekerja ladang itu berhenti krna tak tahan dengaan kerenah Liyah. cume beberapa orang sahaja yang masih ingin bekerja.

Situasi itu membuatkan Liyah makin menjadi jadi kerenahnya. die gagal mencari pekerja pekerja baru yang secukupnya membuatkan beban kerja bertambah. Kerap kali para pekerja terpaksa bekerja lebih masa termasuklah Zacki.

Biila hari dahh hampir gelap, barulah mereka kembali ke rumah masing masing. Walaupun kerja Zacki lebih banyaak di ladang pisang, ada waktunya die akan disuruh untuk membantu pekerja pekerja di ladang ternakan haiwan.

Bila berlenggah, pasti akan dimaki hamun oleh Liyah. Di dalamm kesibukan bekerja, Zacki tetap sabar menunggu peluang yang sudh sekian lama diidamkannya. Akhirnya peluang itu tiba jugak. Ketika itu Zacki baru sahaja kembali ke pondoknya.

Hari sudh lewat petang. Sebelum itu die terpaksa membantu beberapa orang pekerja mengangkut makanan haiwan ke stor simpanan makanan haiwan. Waktu sudh hampir pukul 6 petang memaksa mereka berhenti dan akan menyelseaikan kerja itu keesokan harinya.

Cepat cepat die kembali ke pondoknya. Tiba di pondok, die terus pergi mandi di sebatang anak sungai kecil berhampiran dengaan pondoknya. Di situ lah tempat die mandi setiap hari.

Air untuk diminum diambilnya dari tangki tadahan air hujan. Zacki mandi dengaan cepat krna ingin segera memasak. Perutnya sudh lapar. Selepas mandi, Zacki pun menghidupkan pelita minyaknya untuk menerangi ruang pondok dan mula memasak ala kadar.

Cerpen melayu Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Novel seronok
Di dalamm pondok itu Zacki hanye mengenakan kain tuala yang dililit di pinggang. mmg itulah kebiasaannya biila berada di pondoknya. Baru sahaja die ingin menghidang makanannya, die terdengar namanya dipanggil beberapa kali dari luar.

"Zacki! Mana awak? Zacki!" suara itu cuukup kuat untuk mengejutkan Zacki. die memangg kenal sangat dengaan suara itu, suara yang sering sahaja memakinya. dengaan rasa agak terganggu, Zacki bergerak untuk membuka pintu pondok.

Belum sempat die berbuat demikian, pintu rumah sudh ditolak dari luar. Di depannya berdiri Liyah dengaan wajah cemberut. Tanpa dijemput, gadis itu terus masuk ke dalamm pondok. Zacki memberanikan diri untuk bertanya akan maksud kedatangan gadis itu.

"Ada apa, ?" tanya Zacki. die sempat melihat gadis itu memerhatikannya yang hanye berkain tuala. "Kenapa dengaan awak ni? Kerja tadi tuu belum habis lg dahh balik ke rumah? Malas ya? Cepat. pergi tolong die orang!" "Tapi,. tadi penyelia kata ingin sambung kerja esok pagi. Lagipun, aku baru ingin makan ni" "saya tak peduli. Awak pergi ke stor sekarang jugak! Cepat!" Kesabaran Zacki sudh hampir meletup.

Pada waktu yang sama, die sudh melihat peluang yang datang sendiri kepadanya tanpa die bersusah payah untuk mendapatkannya. Tanpa bersuara Zacki bergerak ke pintu pondok. die menutup dan menguncikannya.

Cite sex Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Cerpen lucah

Liyah terkebil kebil melihat apa yang Zacki lakukan. Tiba tiba die menyedari ada sesuatu yang tak kena. die mula merasa ketakutan. sesudah mengunci pintu, Zacki bergerak ke meja makan dan mengambil sebilah pisau pemotong sayur.

Kemudian die berpaling ke arah Liyah dengaan wajah yang serius. "Zacki! Apa awak ingin buat, hah? ! jngan ingin buat macam macam. Nanti aku menjerit!" suara Liyah terketar ketar.

"Jerit lah kalau nak. Tak ada orang yang akan mendengar. Kalau pun ada, aku yakin mereka tak akan datang ke sini! tahu kenapa?" Zacki berhenti seketika sambiil memerhati gadis itu.

Zacki sengaja menayangkan pisau yang berkilat kilat itu. "Mereka itu sudh muak dengaan ! Setiap hari asyik memaki hamun mereka walaupun mereka kerja sungguh sungguh! aku jg sudh muak! tahu tak? aku ini manusia,. aku bukan binatang yang boleh maki hamun dan perintah sesuka hati!" Zacki terus membentak Liyah yang sedanng ketakutan.

"Tolonglah, Zacki. jngn apa apakan saya. aku mohon maaf. aku tak akan buat begittu lagi. aku janji. Tolonglah. lepaskan saya" Liyah tak punya lain kecuali merayu kepada Zacki untuk tak mengapa apakan dia.

" memangg tak punya hati perut. perlu diberi pengajaran!" " jngan. Zacki. aku merayu. jngn bunuh saya!" Zacki berdiri betul betul di hadapan Liyah, menyilang tangannya di dada sambiil memegang pisau itu.


Cerpen berahi Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Citer rogol
  • Liyah terpaksa berundur ke belakang kira kira sedepa dari Zacki krna ketakutan. Zacki tersenyum sinis. "Siapa kata aku ingin bunuh ? ingat aku nii pembunuh ke?" Zacki memandang terus ke arah Liyah sambiil tersenyum sinis.

  • Di dalamm kepalanya sudh terbayang bayang apa yang bakal die lakukan terhadap gadis itu. "saya tak akan melepaskan begittu jer. nampak pisau ni? aku tak akan teragak agak untuk menggunakannya bila keadaan memaksa. Jadi. jngn cuba ingin buat sesuatu yang bodoh! faham tak?" Zacki membentak gadis itu lagi.

  • Liyah mengangguk angguk. Tanpa menunggu lama, Zacki mengarah Liyah untuk menghampirinya. Liyah masih ragu ragu membuatkan Zacki terpaksa membentaknya lagi. "Sini! aku suruh ke sini. Kenapa masih tercegat di situ? !" Liyah bergerak dengaan ragu ragu menghampiri Zacki.

  • Gadis yang ketakutan itu berdiri di hadapan Zacki sambiil menunduk. Jari tangannya memintal mintal hujung leher baju kurung yang dipakainya. "Sekarang jawab soalan saya. Sebelum ini pernah cuba mendekati saya, benar atau tak?" tanya Zacki.

  • Liyah masih berdiam diri. "Jawab! Benar atau tak?" "Benar" Jawap Liyah tanpa memandang Zacki. "Apa niat sebenarnya?" Liyah tak menjawab. die membisu. Zacki makin hilang kesabaran walaupun die sebenarnya tak memerlukan jawapan daripada gadis itu.

  • Zacki menunggu seketika tetapii Liyah masih membisu. "Baiklah. aku rasa aku tahu kenapa berbuat begittu. Nampak gayanya aku terpaksa melakukan sesuatu" Zacki bergerak sedikit menghampiri Liyah, pura pura ingin berbuat sesuatu.

  • Liyah jg tiba tiba berundur. Wajahnya tegang sekali. mungkin die menyangka sesuatu yang buruk akan menimpa dirinya. "Takut?" tanya Zacki. "Buat apa ingin takut. Kan tadi aku dahh kata aku takkan membunuh " Zacki cuba tersenyum.

  • "Ke sini,. jngan memaksa aku berkasar dengaan " Liyah menghampiri Zacki lagi. Tiba tiba Zacki melepaskan tuala yang berada di pinggangnya. die tak memakai apa apa lg di bawah tuala itu.

  • Kini die berdiri tanpa seurat benang pun di badannya. Liyah terkejut dengaan tindakan Zacki itu. Matanya agak membesar biila melihat Zacki yang telanjang di hadapannya. "Ini kah yang ingin dari saya?" tanya Zacki sambiil merentang tangannya.

  • Liyah tertunduk semula. mungkin die merasa malu dalamm ketakutan. " jngan tunduk, ! Pandang saya!" Liyah mengangkat kepalanya semula untuk memandang ke arah Zacki. Perlahan lahan Zacki menghampirinya. die berdiri begittu hampir sekali dengaan gadis itu.

Citer nakal Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Novel nafsu
Zacki mencapai tangan kanan Liyah kemudian membawa tangan itu ke butuh nya yang masih menunduk itu tanpa apa apa tentangan dari gadis itu. "Pegang benda ni. usap elok elok! Bangunkan dia" perintah Zacki.

Liyah hanye menuruti. dengaan hati hati die mula mengusap usap butuh Zacki. Buah butuh nya jg turut diusap. Benda itu mula bereaksi stelah Liyah mengusap usapnya. batang butuh nya mula membesar sedikit demi sedikit sehinggalah ia benar benar menegang keras.

Benda itu mengacung ke depan. Liyah tak lg hanye mengusap. die mula menggenggam dan mengurut urut batang tegang itu perlahan lahan. Di dalamm ketakutannya, gadis itu sempat kagum dengaan benda yang dipegangnya itu.

Belum pernah die melihat yang sebesar dan setegang itu sebelum ini. mama jarinya tak menyentuh hujung jari telunjuknya biila die menggenggam batang butuh itu. Zacki mula menikmati sentuhan Liyah pada butuh nya.

Nafsunya makin menaik. tak puas dengaan apa yang dilakukan oleh Liyah, Zacki segera menghentikan apa yang sedanng dilakukan oleh gadis itu. Anehnya. gadis itu masih menggenggam benda itu walaupun stelah Zacki menyuruhnya berhenti mengurut.

Zacki memangg menyedari situasi itu. "Berhenti. tengok ni. benda nii dahh berdiri. die minta jatahnya! Sekarang. aku ingin puaskan dia!" Liyah masih berdiam diri, tak tahu apa yang die perlu lakukan.

Melihat keadaan itu, Zacki mengarah gadis itu untuk berlutut di hadapannya. Perlahan lahan die berlutut di hadapan Zacki. Mukanya betul betul di hadapan kangkang Zacki. Tangan gadis itu pula masih menggenggam batang butuh Zacki.

Liyah memandang benda yang digenggamnya itu. Benda itu berwarna gelap, melengkung sedikit seperti pisang tanduk dan berkepala besar seperti cendawan. Urat uratnya kelihatan menonjol di bawah kulitnya. Liyah merasa ngeri dalamm kekaguman.

Die sedar apa yang mampu dilakukan oleh benda itu terhadapnya dan die jg sedar yang die sudh tak mampu untuk mengelakkan diri. Pada masa yang sama hatinya berdetik dan terusik.

"Bagaimana rasanya benda ini?" kata hatinya. "Tunggu apa lagi? Hisaplah! Jilat! Kulum! Apa jer. asalkan benda nii puas!" perintah Zacki pada gadis itu. Sergahan itu mengejutkan Liyah. Liyah terpaksa menurut.

Cite lucah Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Cite syok

Hati hatinya berdebar debar. Anehnya, die berdebar debar bukan krna takut tetapii krna rasa kagumnya terhadap benda yang bakal masuk ke dalamm mulutnya. Sebelum ini memangg die pernah melakukan oral terhadap pasangan skandalnya tetapii bila dibandingkan, milik pasangannya itu tak kelihatan sehebat yang dimiliki Zacki.

Gadis itu menjulurkan lidah, menyentuh kepala butuh itu dengaan hujungnya. Perlahan lahan, lidahnya digerakkan mengitari kepala butuh yang besar itu beberapa kali. Kemudian die menyapu lidahnya pada kulit kepala butuh itu.

Berdiri bulu roma Zacki biila diperlakukan begittu. Terasa sangat ngilu. "Aah. his. sedap,. Teruskan. teruskan. Jilat lagi. Ya. ya. macam tue" Zacki tetap memandang kebawah melihat Liyah. Zacki merasakan seolah olah tubuhnya melayang layang.

Seluruh tubuhnya bereaksi terhadap rasa ngilu dan nikmat di kepala butuh nya. Liyah menjilat seluruh batang butuh itu sehingga ia nampak berkilat kilat diselaputi air liurnya. Sebelah tangan gadis itu menggenggam batang keras itu dan sebelah lg mengusap usap buah butuh nya.

Sesudah seluruh batang butuh nya dijilat, Liyah meletakkan kepala batang butuh itu di bibirnya. die menyentuh sedikit dengaan hujung lidahnya, menguis guis lubang kencing di hujung batang butuh itu.

Kemudian die membuka mulutnya sedikit demi sedikit untuk menerima kehadiran batang butuh itu ke dlamnya. Liyah membenamkan batang butuh itu ke dalamm mulutnya tetapii hanye separuh sahaja yang dapat masuk.

Kepala batang butuh itu bertembung dengaan belakang mulutnya. Di dalamm mulutnya, Liyah mengerak gerakkan lidahnya, menyapu nyapu kepala dan batang butuh Zacki. tak berhenti di situ, Liyah mula menggerakkan kepalanya ke belakang dan ke hadapan.

Batang butuh Zacki keluar masuk di mulut Liyah. Pemuda itu makin bernafsu biila diperlakukan begittu. Nikmatnya begittu dirasai. die mendesis seperti ular menahan rasa ngilu pada butuh nya. "Aah. Hisap,. Hisap lagi. jngan berhenti. memangg pakar menghisap. Aaah. sedap, " Pejam celik mata Zacki apabila batang butuh nya dihisap dengaan kuat oleh Liyah.

Yakin yang Liyah tak akan bertindak diluar kawalannya, Zacki meletakkan pisau pemotong sayur yang dipegangnya di atas meja. Kedua dua tangannya beralih memegang belakang kepala Liyah dan menjambak rambut pendek gadis itu.

Adegan itu terus berlangsung untuk beberapa waktu. Apa yang Zacki belum sedari ialah perubahan yang dialami oleh Liyah. gadis itu sebenarnya sudh mula dikuasai oleh nafsunya sendiri. sesudah melihat Zacki tak lg memegang pisau itu, gadis itu tak merasa ketakutan seperti sebelumnya.


Cite berahi Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Citer rogol
Die kelihatan tak begittu tegang lagi. Tambahan pula, nafsunya sudh mengambil alih perasaan tegang dan takut itu. makin lama die menghisap dan menjilat batang Zacki, makin mendesak desak nafsu gadis itu.

Celah kangkangnya jg sudh mula dirasainya basah dan gatal. Tanpa diperintah, tangan gadis itu merayap rayap ke seluruh bahagian bawah tubuh Zacki. Matanya terpejam sambiil mulutnya terus mengerjai batang butuh pemuda itu.

Ketika itulah Zacki mula menyedari perubahan gadis itu. die tersenyum sendirian. tetapi Zacki hanye membiarkan sahaja gadis itu terus hanyut dalamm dirinya. Pemuda itu cuukup yakin yang die sudh dapat menguasai gadis itu.

Die memangg tak ingin berkasar dengaan gadis itu tetapii die tak ingin menunjukkan keadaan itu krna bimbang gadis itu akan bertindak diluar kawalannya. die akan terus menunjukkan yang die sanggup berbuat apa sahaja bila gadis itu berani mengingkarinya.

Sesudah agak lama berdiri, kaki Zacki mula terasa lenguh. Zacki terpaksa mengarah Liyah untuk berhenti seketika. die kemudiannya duduk di atas sebuah bangku kayu di tepi meja makan. Zacki mengarah Liyah untuk menghampirinya semula.

Cerpen seronok Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 Kisah seks
Bagaikan seorang hamba, Liyah bergerak menggunakan lututnya ke arah kangkang Zacki. Matanya tertumpu kepada benda yang mengacung keras di celah kangkang pemuda itu. Tangannya terus sahaja menyambar benda itu dan dengaan sekelip mata sahaja ia sudh berada di dalamm mulutnya lagi.

Liyah mengulum, menghisap dan menjilat dengaan rakus sehingga menimbulkan bunyi bunyi nikmat. "Suka tak dengaan barang saya?" tanya Zacki. Liyah tak menjawab. die hanye mengangguk angguk krna mulutnya dipenuhi oleh batang butuh Zacki.

Pemuda itu sudh tak ingin berdiam diri lagi. Tangannya mula merayap mencari cari sesuatu di dada Liyah. dengaan penuh nafsu die mula meramas dan menguli payudara pejal gadis itu dari luar bajunya.

Suara desahan dan erangan Liyah mula kedengaran. Itu membuatkan nafsu Zacki makin terbakar. Pemuda itu tak berpuas hati dengaan hanye meramas dan munguli dari luar baju gadis itu. die segera menarik baju kurung Liyah ke atas dan tangannya terus mencari cangkuk coli yang dipakai oleh gadis itu.

Zacki melepaskan cangkuk itu dan tangannya beralih dengaan cepat ke dada Liyah semula. Oleh krna baju kurung Liyah sudh ditarik keatas dan cangkuk colinya jg telah dilepaskan, Zacki dapat membebaskan payudara Liyah dari bawah colinya dengaan mudah.

Walaupun tak dapat melihat payudara itu dengaan jelas, Zacki dapat merasakan betapa pejal dan beratnya payudara itu. Zacki kembali meramas dan menguli payudara Liyah semahu mahunya. tak cuukup dengaan itu, Zacki memintal mintal dan menarik narik puting payudara itu membuatkan suara dari mulut Liyah makin kedengaran kuat.

Tiba tiba, Zacki berhenti. die jg terus memberhentikan Liyah. gadis itu agak tergamam apabila Zacki tiba tiba menahannya. Rupa rupanya Zacki mempunyai niat lain. "Berdiri!" arahnya kepada Liyah. gadis itu menurut dan segera berdiri di hadapan Zacki.

"Sekarang. lepaskan kain itu! Cepat!" arahnya lagi. Perlahan lahan, Liyah melepaskan kainnya. Zacki segera merampas kain itu dan melemparkannya entah kemana. Liyah masih memakai baju kurungnya. Di dlamnya hanye ada coli yang terlepas cangkuknya dan seluar dlam.

Lututnya sudh kelihatan. Zacki memandang Liyah dengaan penuh nafsu. Tangannya mula menyusup masuk ke bawah baju Liyah. dengaan lembut tangannya merayap ke atas, menyusuri kaki dan peha Liyah. gadis itu memejamkan matanya menahan rasa geli.

Bulu romanya berdiri. Zacki mengusap usap dan menggosok gosok bahagian luar dan dalamm peha Liyah. gadis itu mengetap bibirnya. Tangannya merayap ke atas lg dan menemui seluar dalamm Liyah tetapii Zacki tak berhenti di situ.

Tangannya berhenti di perut gadis itu. die mengusap usap lembut perut Liyah yang licin kulitnya itu. Kemudian tangan Zacki turun semula menyentuh seluar dalamm Liyah. Jarinya menyusuri bahagian tepi seluar dalamm itu sehingga ia menyentuh tonjolan isi ditengah kangkang Liyah.

Zacki menekan tonjolan itu dengaan mama jarinya. Tubuh Liyah bereaksi terhadap sentuhan jarinya. Zacki menekan lg dan disertai dengaan gosokan gosokan lembut pada lurah di antara tonjolan itu. Liyah makin kuat mengetap bibirnya.

Kegatalan pada celah kangkangnya dirasai lagi. Tanpa disedari, tangannya tiba tiba menangkap tangan Zacki krna kegelian tetapii die hanye sekadar menangkap dan tak ada tanda tanda die cuba untuk menepis tangan Zacki.

Pemuda itu agak terkejut dengaan tindakan Liyah tetapii die masih terus menggosok gosok belahan itu. Zacki makin menikmati situasi itu. Tangannya yang bebas mula digunakannya untuk menyerang payudara Liyah.

Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1 ***
Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Isteri Orang Kena Butuh Panjang Cite sex Isteri Orang Kena Butuh Panjang Citer ghairah cerpen berahi Isteri Orang Kena Butuh Panjang, porn, erotic Cite Blue, Isteri Orang Kena Butuh Panjang #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/