Hisap Puting Akak Ipar Sedap

Hisap Puting Akak Ipar Sedap | Kisah blue saya nii ketika isteri saya mengandung. saya beruntung krn dapat isteri yangg sporting krn setiap kali saya bersama dengan dia, isteri saya akan benarkan saya utk membayangkan sesiapa saje ketika tu.

Maknanya saya bolehh bayangkan siapa siapa saje la macam artis ke, kawan pejabat atau adik beradik isteri saya sendiri. isteri saya tidk kisah, malah die pon turut berlakon jadi siapa yangg saya nak.

Bila saya tanya sama ader die marah atau tdk, die kata tdk. isteri saya buat tue semua utk kepuasan saya dan asalkan dengan syarat saya nie tidk buat betul betul dengan orang lain.

Kalau saya buat dengan orang lain, die kata die akan tinggalkan aku. Gila korang, saya sayang sangat dengan isteri saya tu. die dahh sporting macam tue pon bolehh dikatakan saya dahh cukup bertuah.

Untuk pengetahuan korang, isteri saya nie ader 4 adik beradik. Keempat empat gadis. isteri saya nie anak ketiga. isteri saya orang nie anak orang beradalah jugak. Keluarga business. bolehh dikatakan biras biras saya pon semuanya ader business walaupun kecil kecilan.

Kisah lucah Hisap Puting Akak Ipar Sedap Cite seks

Kakak isteri saya yangg pertama yangg juga merupakan kakak ipar saya orangnya biasa biasa saje. tubuh bolehh la tahan, anak dahh empat. Kakak ipar saya yangg ke dua ader anak sorang.

Hmm. Namanya Renita. die nie lah yangg buat saya terjebak dlam cerita nie dengan belain seks dari dia. Semuanya krn kesian. Kalau ditengokkan tubuh, dari hujung rambut, turun ke bonjolan buah di dada, turun pula ke pangkal peha dan terus ke hujung kaki, memangg sedap utk dinikmati, diraba dan diusap.

Setiap kali saya bertemu kakak ipar saya tu, rasa macam ingin di pancut pancutkan mani saya pada dia. tapii saya masih tahu akan batasnya. Adik ipar saya pulak pon biasa biasa saje.

Keempat empat adik beradik nie ader rupa. tapii yangg paling berahi bila di pandang mestilah kakak ipar dan isteri aku. Semua nie bermula sewaktu isteri saya sdng sarat mengandung anak saya yangg kedua.

Sejak die mengandung die dahh tidk ader mood atau kurang melayan nafsu aku. tapii saya faham keadaan die waktu tu. Sehinggalah die bersalin dan berada dlam pantang. Waktu tue lagilah tidk bolehh langsung disentuh.

Takut penyakit kata orang tua saya kat kampung. ingin dijadikan peluang, dlam waktu tue lah juga kakak ipar saya yangg kedua, yangg memberahikan tue ader krisis dengan husband dia.

Husband kakak ipar nie selalu tinggalkan die atas urusan business. Sehinggalah kakak ipar saya nie dapat tahu yangg suami die ader affair dengan perempuan lain kat luar. Time tue la die datang mengadu dan menangis pada kami krn perangai suaminya dahh berubah.

Selalu marah marah, nafkah dan duit dahh tidk pernah diberi. Kalau ader pon tidk cukup. Waktu tue die mengadu di rumah mentua aku. mmg dahh jadi perkara wajib utk tiap tiap hujung minggu berkumpul di rumah mentua saya tu.

Dan waktu tue la die datang dan mengadu nasibnya. die kata die dahh tidk ingin duduk di rumah suami die lagii krn die dahh kecewa. dan memandangkan suami die waktu tue ader di rumah.

Baru saje beberapa hari balik dari urusan kerja dan affairnya. Jadi sementara waktu menunggu hatinya sejuk, isteri saya mengajak kakak ipar tue utk tinggal semalaman dua di rumah aku.

Dapat jugalah die tolong jagakan isteri saya yangg dlam pantang tu, kononnya memandangkan saya sibuk bekerja. Lebih kurang seminggu juga die di rumah aku. Sehinggalah pada malam kedua. Sekali lagii die menangis dan mengadu pada isteri saya bahawa die dahh lama tidk dapat layanan seks dan jika ader pon tidk pernah mendapat kepuasan.

Rupa rupanya suami die tue ader penyakit kencing manis. Jadi kadang kadang batang butuh nya tidk bolehh berfungsi dengan baik. Pada malam itu juga isteri saya bercerita pada saya mengenai masalah kakaknya tu.

Sebelum tidur malam tu, saya dan isteri bersembang, memandangkan kakak iparku sdh masuk tidur di bilik di tingkat atas rumah aku. Terkejut saya bila isteri saya sendiri menyuruh saya memuaskan kakaknya sendiri waktu tu.

Die kata saya dahh lama tidk kongkek, dahh lama menahan. Memanglah betul tue pikir saya sendiri, tapii kalau dengan kakak ipar sendiri mungkiin mustahil. Walaupun saya memangg berahi bila melihat ipar saya tu, tapii tidk mungkiin saya akan dapat merasa nikmat tubuh die yangg putih gebu tu.

Mula mula saya ingatkan isteri saya main main atau sengaja ingin menguji aku. tapii bila di tanya betul betul, memangg die izinkan saya merasa tubuh kakaknya tue dengan syarat utk sekali tue saje dan puaskan betul betul.

Citer seks Hisap Puting Akak Ipar Sedap Novel seronok
Semalaman saya tidk bolehh tidur memikirkannya. Esoknya saya suruh isteri saya bagi tahu kakaknya, kalau die betul betul izinkan sebelum saya keluar bekerja. tidk sangka isteri saya pon pandai menyusun ayat dan langkah.

Mula mula die cerita dulu kisah seks dan cara seks saya dekat kakak die ni. die ayat kakak die supaya tngok cerita cerita lucah saya kat dlam laptop dan last skali baru die offer saya kat kakak die dlam nada gurauan.

Tapii tidk ader sebarang jawapan dari kakaknya tu. saya balik dari kerja dan isteri saya kata yangg die dahh buat apa yangg patut. tapii saya masih lagii ragu ragu.

Malam tue saya tidur lewat krn bersembang dengan isteri saya mengenai perkara tu. Bila saya tngok isteri saya beria ria dan mengizinkan aku, akhirnya saya pergi ke tingkat atas dan menuju ke bilik tempat kakak ipar saya tue tidur.

Saya buka pintu bilik perlahan lahan. dalam kesamaran cahaya dari luar saya dapat meihat tubuh seksi kakak ipar aku, berbaju kemeja pendek kuning dan berseluar pendek. saya hampirinya dan wah.

Nafsu saya memuncak melihat alur tubuhnya yangg ramping dan putih gebu kulitnya. Tanpa membuang masa pintu bilik saya tutup, dan dengan perlahan saya buka butang kemeja ketatnya dan akhirnya payudara yangg putih gebu tue berada betul betul di depan mat aku.


Cerita Malaysia Hisap Puting Akak Ipar Sedap Cerita syok
  • Disaat saat saya sdng hanyut meraba dan mencium dadanya lembut, die terjaga dan cuba menolak aku. saya rangkul tubuhnya, saya peluk erat dan saya cium bibirnya. saya bisukan mulut die dengan lidah saya yangg mencari cari lidah die yangg berada di dlam mulutnya.

  • Saya tekan mulutnya ke tilam dengan mulutku supaya die tidk bolehh lari. Akhirnya stlh die penat barulah saya lepaskan ciuman rakus aku, dan saya bisikkan ke telinganya bahawa semua ini adalah permintaan adiknya iaitu isteri aku.

  • Die diam dan kata tidk percaya. saya kata kalau tidk percaya, esok saya akan buktikan pada dia, tapii sebelum tue biar saya puaskan lubang faraj die dulu. dalam meronta akhirnya die rela.

  • Die izinkan saya melihat tubuhnya, meraba, mencium dan menikmati setiap inci tubuhnya. saya cium bibirnya bertalu talu, saya ramas dan raba payudara nya, raba faraj nya dan hisap semua jari jari tangan dan kakinya.

  • Saya tidk akan lepaskan walau satu pon peluang sekali ni. saya buka branya dan ah. puting yangg masih berwarna coklat kemerahan sdh tegang menanti hisapan dan jilatan dari aku.
Saya ramas, saya hisap dan jilat seluruh ruang dada terutama hujung puting. Tiada tempat di seluruh ruang dada yangg tidk terkena air liur aku. Saat saya menghisap terdengar suara mengerang.

"Aah. ah. ah. sedapnya Rick. pandai Rick melayan nafsu Kak Renita". saya tidk kan lupakan kata kata tue sampai bila bila. dengan rakusnya juga die meraba batang butuh saya yangg tegang.

Die bukakan seluar aku, dan die lancapkan batang butuh saya semahu mahunya. saya suruh die hisap batang butuh aku, die kata selama die berkahwin, die tidk pernah hisap batang suami dia.

Geli katanya. Puas saya pujuk dan akhirnya saya mengalah. saya hisap semula puting dan dada die sehingga die tidk keruan, saya buka seluar pendek dan seluar dalamnya, saya usap dengan tangan dan akhirnya lelehan air mazi kakak iparku Renita ternyata membuat saya hilang pertimbangan.

Saya jilat air faraj nya dan saya hisap biji kelentitnya. die terdiam nikmat. dan akhirnya menarik narik rambut saya dan mengerang kesedapan dengan nada yangg cukup utk menegangkan batang butuh saya sepenuhnya ambil pinggulnya yangg turun dan naik akibat nikmat lidah aku.

Cerpen kongkek Hisap Puting Akak Ipar Sedap Cite berahi

Akhirnya die benar benar terangsang dan inilah peluang saya utk merasa nikmat mulut kakak ipar aku. saya tarik duduk kakak iparku, saya kucup mulut dan hisap lidahnya, dan saya bisikkan, "Kak Renita. hisap batang butuh ".

Dan tanpa bantahan, tangannya lembut memegang batang butuh aku, dilancap dan akhirnya dijilat, dihisap dan dilancap menggunakan mulut. Ternyata Kak Renita begituu menikmatinya. saya relakan saje permainan kakak ipar saya tu, sehinggalah die naik ke atas saya dan memasukkan batang butuh saya dengan lembut ke dlam lubang faraj nya.

Sedap. mmg sedap. Itu saje yangg dapat saya katakan utk tubuh yangg selama nie cukup menghairahkan aku. Dimain dan didayungnya batang butuh saya semahu mahunya. Tambahan pula badannya yangg ramping dan ringan memudahkan die beraksi di atas aku.

Akhirnya die puas. Terasa ketat faraj nya di atas aku. Kini giliran saya pula utk memuaskan diri aku. saya baringkan die dan die terima tusukan saya seadanya. Belum sempat saya puas, die lagii yangg mengerang, menjerit lembut dan puas dengan mainan batang butuh aku.

Kemudian saya tonggengkan die dan memantatnya dari belakang. Sekali lagii die puas. Kali nie merah padam mukanya menahan kesedapan. stlah 3 kali kepuasan akhirnya die lemah longlai dan akhirnya saya baringkan die semula dan ketika itu saya kembali memantatnya sehingga sperma saya terpancut dan bertakung leleh di dlam faraj nya.


Cerpen rogol Hisap Puting Akak Ipar Sedap Cerita blue
Puas sungguh saya melihat sisa sisa mani saya di celahan faraj nya. Apa yangg saya idamkan selama nie jadi kenyataan. Kakak ipar yangg selama nie macam malu malu dengan saya akhirnya menyerah dengan nikmat batang butuh aku.

Keesokkannya bila bersiap utk bekerja, saya tngok Kak Renita dahh bangun dan sdng menyiapkan sarapan. Ceria nampaknya dia. dan isteri saya pula sempat mengusik saya dan kakaknya. "Puas ke semalam?" sambiil tersenyum.

Kakaknya juga cuma tersenyum dan kembali ke dapur utk menyiapkan sarapan. Sementara saya ke dapur utk membasuh tangan sempat juga saya meraba dan bercium mulut dengan Kak Renita. Ternyata kepuasan semalam mahu kami ulangi.

Die kata die puas semalam dan inginkan selalu. saya kata tidk bolehh krn isteri saya cuma bagi utk sekali saje. Itu janji aku. Akhirnya saya pon pergi ke pejabat dan stlh pulang saya tngok kakak ipar saya tue dahh tidk ader.

Rupanya die dahh balik ke rumah die krn suaminya dahh memohon maaf dan telah berpisah dengan affairnya tu. Entah betul ke tidk saya pon tidk tahu. tapii die orang ok saje la semula lepas tu.

Macam happy saje. tapii sejak tu, kalau jumpa di mana mana atau rumah siapa siapa, dan kalau die diraba oleh saya die tidk kisah. Kak Renita cuma merelakan. dan pernah juga dua atau tiga bulan sekali kami bersama lepas tu.

Menikmati tubuh berahi kakak ipar aku. Buat masa nie pernah la 10 atau 11 kali kami kongkek dan merasa nikmat seks bersama. isteri saya tahu. hanye die tidk bagi selalu.

Kalau saya buat pon tidk kan buat depan isteri aku. Maklumla nanti takut terasa. hanye kebelakangan nie dahh hampir setahun saya tidk berpeluang melepaskan sperma pada kakak ipar aku.

Tapii setiap kali jumpa tue tidk kira di mana dan asal ader peluang, kena raba, ringan ringan, cium mulut, hisap puting dan Kak Renita hisap batang butuh saya tetap berlaku.

Hanye tidk bolehh lama. Takut kantoi!
Hisap Puting Akak Ipar Sedap ***
Hisap Puting Akak Ipar Sedap,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Hisap Puting Akak Ipar Sedap Kisah lucah Hisap Puting Akak Ipar Sedap Cite seks Citer seks Hisap Puting Akak Ipar Sedap Novel seronok, porn, erotic Cite Blue, Hisap Puting Akak Ipar Sedap


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/