Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik

11:00 PM, in category , ,
Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik | Kisah blue ini berlaku semasa hari gelap ingin hujan, saya sampai dibelakang rumah Makcik Menah hujan pon turun dengaan lebatnya. saya yg tiada pilihan terpaksa berteduh dicucur atap sebelah bilik mandi makcik Menah.

Sebenarnya makcik Menah ni janda kematian suami. die mempunyai dua orang anak, dua dua awek dan sdang belajar di universiti semasa itu, jadi tinggallah makcik Menah seorang diri. Dikampung die dihormati kerna die seorang pendiam, alim, suka tersenyum dan bertudung jiika keluar rumah.

Cerita melayu Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Novel sex

Sdang saya termenung menunggu hujan reda, tiba tiba lampu dibilik mandi makcik Menah menyala dan cahayanya keluar dari dinding zink yg berlubang lubang. saya pon melekapkan mata saya dekat salah satu lubang.

Saya nampak jelas makcik Menah berkemban masuk bilik mandi dan terus berbogel. Itulah pertama kali saya melihat awek berbogel dan seperti ader kejatan letrik memanaskan tubuh saya jiika terlihat tubuh makcik Menah tanpa seurat benang pon.

Tak saya sangka tubuh makcik Menah sungguh mengghairahkan walau umurnya sudh 30 lebih, lg pon makcik Menah selalu saya lihat berbaju kurung jiika diluar rumah. Makcik Menah yg tak sedar saya sdang mengitai, bertenggung dikolah smbil mencukur bulu cipap nya hingga licin.

Butuh saya tanpa disuruh bangun mencanak. Tiba tiba saya lihat makcik Menah tergesa gesa mencuci cipap nya dan memakai kain dan keluar. Frust juga saya sebab saya belum puas tengguk cipap makcik Menah yg tembam tue.

Terkejut saya jiika kolar baju saya ditarik orang dari belakang rupanya makcik Menah daah sedar ader orang sdang mengintainya. Apalagi sumpah seranah pon keluar smbil tangannya memukul mukul badanku, habis rambut saya ditarik tariknya sblm saya sempat menjelaskan perkara sebenarnya.

Mungkin jiika terasa sakit tangannya memukul ditariknya saya ke dlam rumahnya. Didalam rumah sekali lg saya disumpah seranah saya hanya tunduk jer. Sedih juga saya lihat jiika die menangis smbil mulutnya tak renti memaki hamun.

Jiika saya lihat die daah diam saya cuba menerangkan perkara sebenar. saya cakap saya bukan sengaja, saya hanya ingin tumpang teduh dan saya minta maaf kalau saya salah tapi saya bersumpah saya takder niat ingin mengintai.

Cite Malaysia Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Cerita syok
Die terduduk dikerusi makan, saya beranikan diri menghampiri dia. smbil melutut saya minta maaf. Tangisnya berkurang dan mengatakan tak ader lelaki lain yg dpt melihat tubuhnya melainkan arwah suaminya.

Saya berjanji yg saya tak akan cerita peristiwa itu pada sesiapa. jiika saya tenguk die diam, dengaan ikhlas tanpa niat apa saya offer die pula melihat tubuh saye. die terkejut dan mengatakan saya daah gila.


Cerita kongkek Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Cerpen kongkek
  • Tetapi saya katakan saya ikhlas supaya die pon dpt melihat saya berbogel dan barulah adil. die ketawa, lama die terdiam. dengaan satu keluhan panjang die kata baiklah makcik ingin tenguk.

  • Saya tanpa niat apa terus menanggal baju dan seluar saya yg basah butuh saya pon kecut kesejukan. saya lihat makcik Menah melihat saya semacam aja smbil menggetap bibir. Terkejut saya jiika makcik Menah memeluk saye, saya terangsang apalagi butuh saya pon mencanak bangun saya balas pelukannya dan die mengucup bibir saya dlm.
Habis telinga dan tengkuk saya dijilatnya, jiika mulut saya terbuka menahan sedap die memasukkan lidahnya dan menjilat lelangit saye. mungkin die dahaga sebab sudh lebih lima tahun suaminya meninggal dunia, habis dada dan perut saya dihisap dijilatnya sblm mengulum butuh saye.

Terasa betul sedapnya tak sampai lima minit saya rasa ingin terkeluar. saya ramas rambutnya menahan sedap dan terus menembak air saya dlam mulutnya. Habis sperma saya ditelannya. saya terjelepuk dilantai kesedapan, makcik Menah saya lihat menyapu kesan sperma saya dimukanya dengaan kain batiknya, kmudian terus menarik saya bangun.

Dengaan sengaja die melepaskan kain batiknya dan terus mengucup saya dan memeluk saya kuat kuat, saya terangsang. die menarik tangan saya kedalam bilik tidur, tanpa lengah saya pula menyerangnya habis payudara die saya nyoyot, kemudian makcik Menah baring dan menolak kepala saya ke bawah smbil saya menjilat tubuh die tanpa henti, sampai di cipap nya die memegang rambut saya smbil menonyoh nonyoh muka saya ke cipap nya.

Novel melayu Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Cerpen Malaysia

Smbil mengerang die menyuruh saya menjilat cipap dia. saya jilat sampai makcik Menah terangkat bontot nya dan membuak buak air keluar dari cipap nya. kmudian die menonggeng dan menyuruh saya menjilatnya sekali lagi, saya pon dlam keadaan khayal terus menjilat dan sasaran saya ialah punggung dia, saya jolok dan korek jubor die dengaan lidah sekali lg Makcik Menah mengerang dan airnya keluar.

Die menelentang semula smbil mengangkang luas dan menarik butuh saya yg tegang ke dlam cipap nya. Sungguh terasa nikmatnya jiika butuh saya di dlam cipap dia. saya yg masih berdiri terus menghayun laju, saya lihat makcik Menah mengerang kuat dan dengaan ganas menarik tangan saya hingga tersembam muka saya di payudara nya, die memeluk saya dengaan kuat dan saya terasa butuh saya panas didalam cipap nya.


Kisah seks Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Kisah melayu
Makcik Menah terus kejang dan mengerang. kmudian die menonggeng kembali dan saya terus menghayunnya laju smbil jari saya mengulit lubang punggung dia, lg sekali die mengejang dan mengerang dan terus meniarap, frust saya jiika butuh saya tercabut tengah saya ingin terkeluar, tanpa buang masa saya tanam balik butuh saye, wow sedap sungguh menghayun jiika die meniarap, smbil mengemut gemutkan bontot nya.

Saya hayun laju laju hingga terasa ingin terkeluar saya tekan kuat kuat dan kitaorang puas sama sama. Semasa saya menyarung seluar saya makcik Menah memegang butuh saya dan mengatakan saya beruntung kerna memiliki butuh yg panjang dan besar.

Sblm kitaorang berpisah saya memeluknya dari belakang smbil memegang cipap nya dan bisik ditelinganya saya ingin lagi, die ketawa dan mengganguk smbil mencium pipi saya dan berkata esok. Sejak hari itu seminggu mesti sekali kitaorang bersama hingga saya melanjutkan pelajaranku keluar negeri.

Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik ***
Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Cerita melayu Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Novel sex Cite Malaysia Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik Cerita syok, porn, erotic Cite Blue, Kisah Blue Menghayun Cipap Makcik


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/