Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain

Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain | Kisah lucah ni telah berlaku di dalam kereta and seterusnya di hotel. Ketika itu saya sedang menjalani kursus and tinggal berjauhan dengann suami serta anak anak.

Satu hari rakan lelaki sekursus saya bernama Dezim telah mengajak saya pulang menaiki keretanya. saya setuju krna sudh seminggu saya tak pulang ke rumah menjenguk suami. Kebetulan Dezim, rakan saya itu satu daerah dengann saye.

Novel nakal Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Cerita seksi

Maka saya tak ragu ragu untukk mengikutinya. kami bertolak selepas kursus petang hari Jumaat and hnya berdua dua saja. Dezim mengajak saya makan sebelum bertolak. Selepas makan kira kira pukul 8 malam kami pon bertolak.

Saya mengagak kami akan sampai di rumah pukul 8 malam and memang hatiku tak sabar sabar lagii hendak bertemu keluarga terutama sekali suamiku. Di sepanjang jalan Dezim sangat mesra denganku and tak putus putus die bercerita.

Saya rasa sangat terhibur. tetaapi ketika semakin sunyi jalan yg dilalui Dezim mengubah cerita lucunya dengann cerita lucah. Pada mulanya cerita lucah yg ringan, tetaapi lama kelamaan menjadi semakin 'hot'.

Saya mulai rasa sangsi and bimbang. Tambahan pula jalan yg dilalui itu sunyi and jarang kenderaan. Bimbang die akan mengambil kesempatan mencabuli saye. and tekaan saya tak melencong krna Dezim dengann tiba tiba meraba raba lutut saya yg kebetulan terbuka krna pada masa itu saya hnya memakai mini skirt saja.

Saya lantas menolak tangan Dezim. namun tangan Dezim semakin nakal and perasaan saya menjadi berubah. Pada malam itu saya teringat akan suami saye. Pastilah saya tak akan kesampaian bersama dengann suami saya jika Dezim terus terusan mengusik saye.

Cerita sex Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Kisah berahi
Walaupun saya berusaha untukk mengelak dengann merayu supaya jngan buat tak senonoh dengann saya tetaapi die pula merayu rayu dengann mulut yg sangat bermadu. Tangannya semakin liar menyentuhi mahkota buah dada ku and mahkota di celah celah pahaku yg kupertahan dengann hnya menggepit kedua dua kakiku.

Kadang kadang kereta yg dipandu Dezim hampir hampir terbabas and saya semakin menjadi takut. Akhirnya Dezim telah menyimpang di suatu kawasan yg sunyi yg saya sendiri tak cam tempatnya.


Kisah seks Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Cerpen ghairah
  • Apabila Dezim memberhentikan keretanya terus die memegang tangan saya and saya seolah olah tak berupaya bergerak. di sinilah bermula segala galanya. Lantas jer die mengucupi bibirku and dengann tiba tiba jer saya menjadi terhayal and saya lupa segala galanya.

  • Kucupannya saya balas and saya merasakan air mengalir di bahgian faraj ku yg sebenarnya telah pon mula mengalir sjak saya di dalam kereta lagi. saya juge antara sedar and tak sedar Skirt and seluarku telah dilucutkan oleh Dezim.
Kemudian baju t and Braku juge telah dilucutkan. stlah habis seluruh tubuhku dijilat oleh Dezim, saya hnya dapat menggamit and mengeluh krna nikmatnya amat luar biasa. Maklumlah inilah lelaki pertama saya merasainya selepas suamiku.

Akhirnya Dezim menebuk faraj ku dengann konek nya yg luar biasa besarnya serta agak panjang sehingga pangkal rahimku terjolok jolok dibuatnya. Dezim sungguh hebat bermain peranan, sehinggakan kereta tempat kami menikmati batin pada masa itu seolah olah hendak roboh.

Citer seks Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Novel lucah

Rancaknya batang konek Dezim bergeser mencabuli faraj ku. dalam tempoh 20 minit jer saya telah mencapai sehingga 3 kali klimaks nya and akhirnya air air mani Dezim telah memancut dengann sungguh deras sekali di dalam faraj ku and seolah olah membanjiri rahimku.

Sehingga kini, masih saya membayangkan belum pernah saya merasa aliran air air mani di batang konek Dezim yg dilepaskannya seperti sepuluh kali das tembakan. Selepas itu kami tersadai and terlelap seketika stlah mencabuli konek orang lain.


Cite lucah Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Cite melayu
Apabila saya tersedar, dalam sinar kereta lampu dalam kereta Dezim sedang mengenakan pakaianya and lantas saya menangis. Dezim memujuk saya and stlah reda Dezim berpatah balik ke kota and kami telah menginap di hotel.

Kami tak jadi pulang sebaliknya tinggal di hotel dari hari Jumaat sehingga awal pagi hari Isnin and pergi ke kursus seperti biasa. Sesungguhnya saya merasakan seolah olah saya pergi berbulan madu and bukannya pergi berkursus.

Sehingga hari ini kami tetap berhubungan and masih kongkek dgn nya sekali sebulan, saya benar benar isteri sundal.
Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain ***
Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Novel nakal Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Cerita seksi Cerita sex Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain Kisah berahi, porn, erotic Cite Blue, Celah Paha Isteri Dijilat Orang Lain


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/