Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1

Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 | Nama saya Vanesa, usia saya 36 tahun, saya seorang bini mempunyai keluarga yg sederhana, saya tetap merasa bahagia walaupun tinggal di kampong dirumah dgn anak aku.

Suami saya cuma seorang tentera laut dan sering bertugas laut. Walaupun bgitu saya tetap bahagia kerna die adalah seorang suami yg baik. saya mempunyai 2 anak, lelaki dan gadis , anak gadis saya yg sulung sudh melanjutkan pelajarannya ke universiti, sekarang saya tinggal bersama anak lelaki saya yg masih bersekolah, Tonny nama manjanya, Tonny seorang anak yg patuh dan baik tingkah lakunya.

Sejak saya berhenti kerja saya menjadi surirumah sepenuh masa menguruskan anak anak dan rumah. saya seorang bini yg berpelajaran dan pernah bekerja sebagai kerani kat sebuah firma kerajaan. Cerita saya bermula ketika pagi bulan jun yg lalu, waktu itu, sekolah sedanng cuti semester.

Seperti biasa, saya akan mengambil pakaian kotor kat bilik Tonny, sebelum ini perkara seperti ini tak pernah berlaku, tetapi pagi itu saya pergi kebilik Tonny, dan Tonny masih lg tertidur.

Saya tersentak, dan hati saya berdebar debar apabila terpandang sesuatu, kerna seperti selalu saya masuk kebiliknya saya melihat anakku tidur berselimut. tetapi kali ini saya melihat selimutnya jatuh kelantai, sebagai anak lelaki yg normal, zakar nya akan menegang setiap pagi, ternyata saya terlihat zakar anak saya menegang disebalik kain pelikatnya, tidurnya telentang, mngkin terlalu letih bermain futsal semalam, die terlalu nyenyak, sehingga selimutnya jatuh ke lantai.

Cerita nakal Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 Kisah sex

Seperti disuruh saya mendekati Tonny sambiil tangan saya memegang bakul baju kotor. saya mendapati kain pelikatnya terangkat oleh kerna zakar nya menegang, hujung zakar nya seperti lembab, " Tonny mimpi basah agaknya semalam" bisik hati aku, saya mula terangsang apabila terfikir sebegitu.

Anak saya sendiri sudh bolih memancutkan sperma. sebelum ini tak terlintas pun difikiran aku, kerna saya masih menganggap anak saya masih kecil. Kali terakhir saya melihat zakar nya sewaktu die berkhatan.

Zakar nya kecil jer waktu itu, berbeza sekali dngan sekarang zakar nya sudh membesar bersama tubuhnya. Kemudian saya beredar dari bilik itu. tetapi malam itu saya tak dpt tidur, saya merasa kesunyian, saya mula terfikir belaian suami aku.

Saya menelefon suami aku, tetapi cuma dpt berbual sebentar kerna die sedanng bertugas. saya kembali kekatil, dan bayangan zakar anak ku muncul kembali. kemaluan saya mulai basah, saya merasakan sensasi memikirkan perkara itu.

Saya meraba kat bahagian sulitku. terasa sangat menghairahkan. saya betul betul inginkan seks. tetapi saya berasa amat berdosa mimikirkan anakku sambiil meraba bahagian sulitku. saya berhenti, dan terus cuba untukk tidur.

Tdk beberapa lama kemudian saya tertidur. Pagi itu saya bangun dan bersemangat untukk membasuh baju kotor, kerna mahu ke bilik Tonny dan mahu melihat kejadian seperti semalam. saya pergi kebilik nya, ternyata hidangan sarapan mata yg baik untukk saya sekali lagi.

Kali ini kain pelikat yg Tonny pakai terselak sampai ke atas. saya terkedu seketika. zakar nya terpacak seperti semalam, tetapii kali ini jelas terpampang didepan mata aku. seperti tdk percaya.

Tonny kelihatan nyenyak sekali. tetapii saya tdk berani nak menyetuh zakar nya. Khuatir jika Tonny bangun, malu lah aku. perlahan lahan saya menyelak kain batik yg saya pakai. saya buka seluar dlam saya masukkan dlam bakul.

Kemudian saya lucut kan kain yg saya pakai. kemudian t shirt pula. ternyata saya agak gila, apabila berni berbogel dihadapan anak saya yg sedanng tidur. kemudian saya mendekatkan diri dngan bucu katil.

Zakar anak saya itu cuma beberapa sentimeter jer dari tempat saya berdiri. saya mengangkat sebelah kaki ke bucu katil, dngan posisi mengangkang. saya membuka faraj aku, seolah olah Tonny sedanng minikmati.

Saya masukkan jari kedalam faraj sambiil mengerang perlahan lahan. ternyata saya melancap dihadapan anak aku. ketika saya sampai ke puncak, badan saya bergetar, dngan tak sengaja faraj saya terpancut sedikit air dan terkena paha Tonny.

Tonny bergerak seperti hendak terjaga. saya berlari keluar dari bilik Tonny dngan keadaan bogel. malu pula rasanya. kemudian saya kebilik memakai baju semula dan melakukan kerja harian seperti tiada apa apa yg berlaku.

Bgitu lah aktiviti harian aku, tetapii tdk lah saya melancap dihadapan anak saya selalu. kadang kadang saya membiarkan kain saya terselak dihadapan Tonny, sesekali saya lihat Tonny menikmati permadangan faraj aku.

Tetapii saya rasa Tonny masih takut takut melihatnya. Kini, saya mula memikirkan saya mahu kongkek dngan anak aku. seperti idea yg agak gila. tetapi saya tak tahu bagaimana hendak mulakan.

Akhirnya, saya mendapat suatu kenikmatan yg luar biasa. saya dpt kongkek dngan anak lelaki aku. Saat saya menulis ini anak saya sedanng tidur kat atas kusyen berbogel, bgitu juge dngan aku.

Kat hadapan komputer berbogel sambiil menulis cerita ini, senang rasanya berbogel tanpa seurat benang kat rumah. kami baru jer melakukan hubungan badan yg nikmat. faraj saya masih lg basah dngan sperma Tonny.

Pasti anda tertanya tanya, bagaimana kami mulakan. Ceritanya bermula begini. Jika anda masih ingat, saya pernah beritahu yg saya sengaja membiarkan Tonny sesekali melihat faraj saya secara tak sengaja.

Ternyata cara itu agak berhasil, apabila Tonny mula menunjukkan minat, Tonny mula bermanja manja dngan aku. Kadang Kadang kat dapur tiba tiba Tonny memeluk saya dari belakang. Kadang Kadang Tonny sengaja duduk berdepan dngan saya ketika menonton tv, kerna mahu melihat kain saya yg saya sengaja selak tanpa pengetahuan nya.

Cerita berahi Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 Cite nafsu
Pada malam sebelum berlakunya persetubuhan terlarang itu, kami sedanng menonton tv, saya sedanng duduk diatas kusyen panjang. Kemudian Tonny tiba tiba datang dan meletakkan kepalanya kat atas riba aku, sambiil berbaring.

Sebagai seorang ibu, saya membelai rambutnya, sambiil kami menonton tv. Tiba Tiba ada nyamuk menggigit kaki aku, sambiil membongkokkan sedikit badan, saya menggaru kaki, secara tak sengaja, buah dada saya menekan kepala Tonny, dngan nakal Tonny berkata, "panasnye bu".

Kemudian saya bertanya" apa yg panas?" tanya saya agak hairan. "nie buah dada ibu ni la" kata Tonny sambiil memicit buah dada aku. Tangan saya menampar manja tangan nya.

"Nakal anak ibu nie. , Tonny bukan budak lagi, nak pegang pegang buah dada ibu nie" terang aku. Tonny berasa agak malu, pipinya merah sambiil tersengih. "Tapi bu, buah dada ibu kena kepala Tonny tadi, geram pulak Tonny" katanya malu malu.

Kata Katanya membuatkan puting saya mengeras. saya lihat mata Tonny tertumpu pada dada aku. Kebetulan saya tak memakai bra waktu itu. t shirt yg saya pakai menampakkan bentuk puting aku.

Saya menutup buah dada saya dngan tangan. "eh apa nie? tak malu tengok buah dada ibu" kata saya berseloroh. Tonny tersenyum. saya lihat celah kangkang Tonny. Batangnya keras "eh kenapa keras pulak nie?" kata saya sambiil menguis kepala zakar Tonny.


Cerpen nafsu Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 Citer Malaysia
  • Tonny spontan menutup zakar nya dngan tangan. "ibu nie. suka suka jer pegang batang zakar Tonny, nanti Tonny pegang ibu punya nanti baru tau" gertak manja Tonny kepada aku.

  • "Pegang la kalau berani" balas saya selamba. Tiba Tiba tangan Tonny mencuit faraj aku. Berdesir darah saya ketika itu. "Nakal anak ibu nie" kata saya sambiil menampar manja tangan nya.

  • Keadaan sepi seketika. Tiba Tiba Tonny berkata "bu, Tonny nak masuk tidur dulu la" Tonny bingkas bangun dari riba aku. "Betul ke nak tidur nie? ke nak ehem ehem?" Perli aku.

  • Sambiil tersenyum Tonny berdiri kat hadapan aku. Batangnya terpacak keras. secara tak sengaja saya memandang batang Tonny dari luar kain. "ei keras nya batang zakar anak ibu nie? , tak malu la Tonny nie" kata saya sambiil melepaskan pandangan, dan melihat wajah Tonny.

  • Tonny malu dan berlalu ke bilik sambiil tersenyum menjeling kearah aku. saya yg masih kat kusyen seperti tdk percaya, apa yg berlaku waktu itu. saya juge bergegas kebilik. saya londehkan semua pakaian kemudian saya melancap penuh nikmat, sesekali saya terfikir, pasti Tonny juge sedanng melancap.
Memikirkan hal itu saya orgasam berkali kali. Kemudian saya tak sedar yg saya terlelap. Pagi hari berikutnya, saya bangun agak lewat, saya lalu dihadapan bilik Tonny, tetapii Tonny sudh bangun, saya ke ruang tamu, kelihatan Tonny sedanng melayan playstation, sambiil berbaring diatas karpet depan tv.

Asyik benar die bermain. saya menuju kebilik air untukk mandi. Beberapa minit selepas itu, selesai saya mandi, saya ke ruang tamu semula, "Tonny, ibu lewat bangun la, tak sempat buat sarapan" tegur aku.

"mahu makan apa apa tak?" Tambah aku. "Takpa la bu, Tonny tak lapar pun" jawab Tonny. saya duduk kat lantai berhampiran kepala Tonny sedanng berbaring. "main game aja anak ibu nie, kerja sekolah takda ke cuti cuti nie?" tanya aku.

"ada, tapi sikit ja" jawab Tonny selamba. Tiba Tiba kepalanya beralih ke paha aku. Kepalanya terletak kat atas riba aku. Seperti biasa, saya membelai rambutnya seperti semalam. "ibu nak main game?" tanya Tonny.

"mana la ibu pandai main game nie" jawab aku. Tonny sedanng bermain game Wrestling ketika itu. "ada game yg senang tak?" tanya saya lagi. Tonny duduk dan menukarkan dvd gamenya.

"kita main game bowling nak bu?" tanya Tonny. saya menganggukkan kepala. "yanng ini ibu reti la" balas aku. saya juge kadang kadang melayan playstation dngan Tonny, tetapii cuma game bowling dan racing kereta saja.

Tonny meletakkan kepala nya ke riba saya semula. Tonny memulakan permainan. Selepas Tonny mulakan lontaran, Tonny mendapat strike, "wah strike ye?" kata aku. saya pula melontar, cuma spare. Kemudian giliran Tonny, dan die Strike lagi.

Novel nakal Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 Novel syok

"yeay!" jerit Tonny. "best la tue?" kata aku. Kemudian saya pula melontar. Tiba Tiba strike. "tengok! ibu pon bolih juga" kata saya sambiil memicit pipi Tonny. kemudian tiba giliran Tonny melontar, saya mula menganggu Tonny, saya tolak tangannya, Tonny hilang kawalan, die tak strike lg pada pusingan itu.

"alah ibu ni main kotor la" rengek manja anak aku. saya ketawa kecil, kemudian giliran saya pula, Tonny cuba menolak tangan saya pula. tetapii saya mengangkat tangan saya tinggi tinggi.

Tonny tak dpt capai. Kemudian Tonny mencuit pinggang aku. saya pun hilang kawalan. Tonny ketawa besar. kemudian giliran Tonny kembali, die membalikan tangannya ke kiri, sambiil membuat lontaran. saya juge mencuit pinggangnya.

Permainan boling kami mula kucar kacir. kami bermain dngan penuh tawa. Kemudian tiba giliran saya pula. tiba tiba tangan nya mencapai buah dada aku. Terus bola masuk ke longkang.

Tonny ketawa lagi. "mana aci pegang buah dada ibu" jerit saya manja. Tonny tersengih melihat aku. saya cuma tersenyum. giliran Tonny pula melontar, kali ini Tonny mengepit kedua dua tangannya menutup dadanya dngan lengannya.

Secara sengaja, saya mencuit zakar Tonny. Balingan nya juge ke longkang. " ibu ni pegang pegang batang zakar Tonny pulak" kata Tonny agak malu. Batangnya agak menegang ketika itu, Tonny memakai seluar pendek ketika itu.


Cite nakal Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 Cite syok
" alah batang zakar Tonny tuu ibu yg cuci waktu Tonny kecil" kata saya sambiil ketawa. Tiba Tiba Tonny mencuit faraj aku. Tangan saya menepis" eh, Tonny nie" tegur aku, tetapii didalam hati perasaan saya sangat berdebar.

"alah ibu pegang batang zakar Tonny takpa" jawab Tonny takut takut. " Tonny kan anak ibu, ibu yg lahirkan Tonny, ibu tengok batang zakar Tonny dari kecil lagi" jawab saya berdebar debar.

"dulu Tonny kecil bu, sekarang daah besar" jawab Tonny. "Tonny tak suka ke?" tanya aku. "er suka jugak" jawab Tonny tersengih. "eei tak malu! daah besar pun, suka ibu pegang batang zakar dia" kata saya pula.

"betul ke daah besar? tah tah batang zakar Tonny besar ibu jari saja" kata saya sambiil ketawa. sengaja saya bermain main dngan Tonny, padahal, saya daah pernah lihat batang Tonny waktu pagi, batangnya tdk berapa besar, sesuailah dngan saiz badannya hanye agak panjang.

"Besar la bu" jawab Tonny. "betul ke? mana? Tunjuk la kat ibu" perli aku. "malu la bu" jawab Tonny malu malu. "malu pulak" kata aku. Kemudian saya terlihat bonjolan kat celah kangkang Tonny.

"ei daah keras la tuu batang zakar tue" kata saya sambiil menjuihkan bibir kearah zakar Tonny, didalam hati saya sudh bergemuruh. Tonny bangun dan duduk berhadapan dngan aku, sambiil menekup zakar nya yg sudh keras.

Faraj saya pun sudh mulai basah ketika itu. Suasana ketika itu sunyi seketika. tiba tiba Tonny bersuara "ibu, ibu tahu tak? kadang kadang Tonny nampak ibu punya". Hati saya gembira apabila helah saya menjadi.

"ibu punya apa?" tanya saya pura pura. "ibu punya nie" jawab Tonny sambiil jarinya menunjuk kearah faraj aku. "bila? macam mana Tonny Nampak?" Tanya saya pura pura lagi. "kadang kadang bila ibu duduk kat atas kusyen, kain ibu terselak, lepas tuu Tonny nampak semua ibu punya" jelas Tonny beriya iya.

"ye ke? Tonny suka la tue?" tanya saya penuh berdebar. Tonny cuma mengangguk. Itu lah jawapan yg saya tunggu tunggu. Penuh debaran, kemudian saya bertanya, "Tonny nak tengok lg tak? nak tengok ibu punya?".

"Boleh ke bu?" kata Tonny agak terperanjat. "boleh, tapi dngan syarat, Tonny kena tunjuk batang zakar Tonny dulu" kata saya dngan hati yg berdebar. Perlahan lahan Tonny melurutkan seluarnya tanpa berfikir dua kali.

Maka terpampang lah zakar anak aku, yg saya lahirkan. saya kaku seketika. Sebelum ini saya cuma melihatnya ketika Tonny tidur.
Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1 ***
Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan Cerita nakal Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan Kisah sex Cerita berahi Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan, porn, erotic Cite Blue, Kongkek Faraj Ibu Ketat Mengghairahkan #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/