Cipap Perawan Dijolok Suami

Cipap Perawan Dijolok Suami | Namaku Amella daah berumah tangga dan saye bahagia dengaan kehidupanku sekarang walaupun tidakk sepenuhnya bagai yang pernah saye impikan sewatu zaman remajaku dulu.

Saye tergolong dalam profesion yang agak berpengaruh jugak di negara kitaorang ini dan punya cukup segalanya untukk bersyukur dengaan kehidupan yang saye alami kini. Suamiku seorang yang sangat penyayang terhadap diriku serta anak anak kita yang daah mula bersusun, mngkin krna sifatnya sebagai seorang pendidik yang berjiwa halus serta cukup memahami kehendak orang lain malah selama kita berkahwin belum sekalipun die meninggikan suaranya terhadapku tetapii apa yang salah ditegurnya dengaan cukup berhemah.

Saye terkadang menangis krna cukup malu jika berdepan dengannya berbanding dengaan diriku yang lebih kumal dan selekeh dalam kerja kerja mengurus rumah tangga. Perkahwinan kita bukanlah atas dasar cinta atau pandang pertama tetapii lebih kepada pertemuan jodoh yang diaturkan oleh pihak keluarga.

Sungguhpun semasa saye di kolej (la nii daah jadi universiti) dulu saye mempunyai seorang kekasih (masih di tahap intermediate – belum sampai tenggek menenggek) dan menurut katanya die jugak mempunyai kekasih hati (belajar di u yang berlainan).

Sdng saye hanyut berkasih sayang tiba tiba saja saye dikejutkan dengaan berita ada orang masuk meminang mulanya saye menyangkakan kekasihku yang meminang tetapii jika saye check semula rupanya orang lain yang saye tidakk kenal langsung.

Saye memberontak tidakk nak menerima pinangan berkenaan dengaan berhujah menentangnya daripada orangtuaku. Mereka jugak sebenarnya lebih merestui hubunganku dengaan kekasihku itu tetapii mereka tergamam dan tidakk dapat untukk berbuat apa apa sbb pinangan itu datangnya daripada seorang yang sangat sangat diseganii serta dihormati dalam kampung kitorang.

Saye membuat keputusan untukk bertemu dengaan pihak berkenaan untukk menjelaskan kedudukan sebenarnya diriku. Akhirmya saye ditemukan dengaan sipeminang (bukan suamiku tetapii datuk dan neneknya), berderau darahku jika melihat pasangan tua berkenaan krna selama inipun saye sangat menghormati serta memuliakan mereka malah setiap kali cuti panjang saye sering ke rumah mereka untukk belajar pelbagai perkara termasuk masak memasak serta hal hal agama.

Novel lucah Cipap Perawan Dijolok Suami Cerita kongkek

Hatiku cair jika mendengarkan suara datuk yang begituu lembut meminta saye menerima pinangannya, tunang saja bukan apa apa lg kalau ditakdirkan tidakk jadi tidakk apalah kita tidakk marah pada Amella katanya lagii.

Masih ada harapan kata hatiku, baiklah cume tunang saja sbb diri ini belum memikirkan soal kahwin masih mahu belajar lagii, eyalah kita akur dengaan pintaan Amella tambah mereka lagii.

Sebenarnya keluargaku serba salah kalau menolak pinangan mereka ini sbb apa kata orang kampung nanti sbb kalau orang lain kecik tapak tangan mesti nyiru yang ditadahkan memandangkan status serta nama baik famili mereka yang terkenal selama ini.

Mereka menunjukkan sekeping gambar seorang jejaka yang dari potretnya memang cukup handsome sbb mereka ini ada kacukan darah Parsi menurut apa yang saye ketahui tapi saye tidakk tahupun datuk ada lg anak yang masih bujang saye mencelah, bukan anak tetapii cucu kita yang sesekali saja datang menjenguk sbb tinggal dengaan mama bapanya jauh di perantauan apa yang saye tahu die kini bertugas sebagai seorang pendidik.

Patutlah saye tidakk kenal sbb bukan besar di kampung kitorang. Malam itu tersarunglah cincin intan berbatu lima di jari manisku tanda ikatan pertunangan telah terjalin dan pinangan telah diterima dengaan rasminya.

Apa yang jelas soal hari langsung tidakk bolih dibangkitkan sama sekali itu adalah hak saye untukk menentukannya. saye kembali ke kolej dengaan hati yang gusar apatah lg jika kekasihku melihat cincin intan di jari manisku habis bungkam hatinya, saye sebak lalu mencabut cincin berkenaan dan membuangnya tetapii kekasihku mengambil semula serta menyarungkan kembali di jariku.

Jngan bertindak keterlaluan kelak memalukan famili sendiri katanya bukankah masih ada hari esok buat kitaorang katanya memujuk smbil meramas ramas tanganku. Masa terus berlalu dan saye dahpun menamatkan pengajianku di kolej serta cukup bernasib baik dapat menyambung pengajian peringkat ijazah di salah sebuah universiti begituu jugak dengaan kekasihku kita sama sama diterima masuk jadi harapan untukk bersama kian menggunung.

Berbalik kepada tunangku kita tidakk pernah bersua atau bertegur sapa dan selalu mengelakkan diri daripada bertemu, setiap kali dia ada di kampung saye tidakk akan balik, pernah sekali dia mengutus warkah kepadaku tapi ku balas dengaan bahasa yang agak keras walaupun tutur bahasanya bolih mencairkan hati mana mana gadis yang menatap warkah berkenaan.

Pengajianku di universiti akan mengambil tempoh tiga ke empat tahun jadi adakah dia sanggup menanti begituu lama hingga lebih lima tahun nanti sedanng kan usia pertunangan kita telah melampaui tiga tahun.

Harapanku biarlah dia yang memutuskan ikatan pertunangan dan tiada siapa yang akan menyalahkan keluargaku nanti. Satu hari saye menerima telefon dari seorang lelaki yang mahukan saye berjumpa dengannya di dewan asrama dia sah tunangku jika masa dia datang ke kl akupun tidakk pasti.

Saye panik peluh membasahi tubuhku tidakk tahu mahu buat apa last last saye meminta room mate turun berjumpa dengannya menyampaikan sekeping nota ringkas. die membacanya, mengucap terima kasih lantas berlalu.

Apa yang ku tulis hanyalah helah untukk tidakk berjumpa dengannya tetapii terpaksa jugak bertemu dengannya esok hari. mate saye melompat naik dengaan liuk lintuknya fulamak kalau itulah tunangku katanya bagi dirinya no second tought zap terus jadi dan tambahnya lg kalau saye tidakk nak bolih rekomenkan dirinya naik jeles pulak saye dia yang lebih lebih.

Esoknya jika saye turun dia daah menanti, terpaku jugak saye jika melihatnya itulah kali pertama kita bertemu pandang dia tersenyum memang handsome, kacak dan tinggi lampai orangnya. boleh cair hati melihatnya, dia meminta saye mengikutnya denngan menaiki keretanya ada hal sikit mahu diperkatakan, saye memandang room mate pohon kepastian dan terus saja angguk kepala tanda tiada bantahan.

Saye tidakk dapat lari lg lalu melangkah masuk ke tempat duduk di sebelah driver dan kereta terus berlalu membelah kota. Rupanya kita berpergian ke sebuah lg kampus universiti di pinggir kota dan stlah mencari tempat yang agak sunyi kamipun mengambil tempat duduk.

Agak lama jugak untukk memecahkan kebuntuan krna tiada seoranpun yang nak membuka mulut last last saye give up sbb lg lama lg lambat saye balik nanti. saye terus bertanya perlu apa dia nak bertemu denganku sbb mengikut syarat yang ku berikan kepada datuknya.

Stop dia memotong I undersatand fully understand sbb itulah dia nak bertemu denganku. Akhirnya saye berterus terang mengatakan yang saye daah ada pilihan hati sendiri tapi tidakk mampu mahu tolak pinangan datuknya well indeed kitaorang kena cari jalan keluar supaya semua orang puas hati, by the way dia sambung belajar kat universiti berkenaan sbb boring jugak tunang lama lama dan seperti saye dia jugak tidakk mampu mahu kata tidakk kepada datuknya.

Akhirnya kita mengambil kata putus untukk sama sama membentangkan perkara ini kepada keluarga masing masing dan kalau perlu kita akan bersemuka denngan mereka. Kembang rasanya hatiku jika melihat peluang untukk bersama kekasihku kini terbuka luas.

Saye memberitahu familiku yang kita akan balik hujung minggu nanti dan dia jugak turut menyampaikan berita itu kepada datuk dan neneknya. kita kembali ke kampungku bersama dan disepanjang perjalanan kita rancak berbual mengenai bidang pengajian masing masing tanpa sedikitpun menceritakan hal pertunangan kitorang.

Jika saja kereta memasukki halaman rumahku kita agak terkejut krna orang agak ramai gaya seperti ada kenduri di rumahku mngkin jugak majlis kenduri malam nanti bisik hatiku. Sebaik turun saye disambut oleh neneknya dipeluk cium dan dipimpin naik ke atas rumah, saye masih termangu mangu tidakk tahu apa yang terjadi sebenarnya, tidakk lama mama memanggilku serta meminta saye cepat bersiap krna mak andam daah lama menanti takut tidakk sempat nanti katanya.

Saye meluru keluar lalu bertanya sapa yang mahu kawin nii smbil air mataku daah merembas keluar membasahi pipiku, ibuku terkejut malah seluruh ahli keluarga tergamam ehh bukankah engkau sendiri yang mahukan begituu jawab ibuku saye membantah jika pulak saye kata begituu , itu hari tuu yang beri tahu mahu balik bersama dengannya? Soal ibuku semula.

Saye daah naik angin lalu terus menyerang tunangku mengatakan dia cuba perangkap saye denngan cara ini habis bajunya koyak jika saye menyentapnya denngan kuat, pihak famili menyabarkan saye malah datuk dan neneknya jugak turut panik.

Cerita syok Cipap Perawan Dijolok Suami Cerpen syok
Perlahan lahan dia mendekati diriku dia kata dia tidakk berbuat demikian tapi mngkin berita kitaorang balik bersama telah disalah anggap oleh famili kita, jadilah orang terdidik terpelajar saja belum mencukupi tambahnya lagii.

Barulah kita ketahui rupanya berita kita balik bersama telah disambut denngan rasa gembira oleh datuk dan neneknya terus saja menghubungi kedua orang tuanya yang baru sampai dari perantauan pagi tadi untukk sama sama menumpang gembira.

Neneknya beranggapan kalau saye tidakk nak menerima tunangku masakan saye sanggup balik ke kampung berdua dengannya sedanng kan selama ini bersua mukapun saye tidakk hingin. Datuk dan neneknya bersyukur krna doa mereka dimakbulkan jugak dan terlanjur mereka daah tua eloklah kalau malam itu kita dinikahkan dulu sementara mencari waktu yang sesuai untukk hari langsungnya nanti.

Barulah saye sedar jika saye memberitahu famili akan balik bersama tunangku telah disalahertikan oleh semua pihak krna selama ini saye mengelak berjumpa dengannya dan akhirnya saye sendiri yang terjerat.

Saye masih membantah, sekali lg dia menyelamatkan keadaan datang berbisik kepadaku kitaorang ikutkan saja sbb tidakk baik membatalkan majlis yang sdh hampir bermula, dia berjanji tidakk akan menyentuh saye walaupun sdh bernikah dan kalau perlu dia akan menceraikan saye jika itu yang saye mahukan.

Akhirnya kita dinikahkan pada malam itu dan sekali lg jari manisku disarungkan denngan cicncin berlian berbatu tunggal agak besar, neneknya meneteskan air mata kegembiraan. kita ditinggalkan berdua oleh semua orang untukk memberi peluang kepada pengantin baru tapi apa yang berlaku adalah jiwaku berperang, John memegang bahuku mengangkat daguku yang berjuraian denngan air mata, menyekanya denngan jari jarinya lalu mengucup dahiku.

Saye terimamu sebagai isteriku walaupun hnya untukk semalam saja tanpa mengujiskan walau sedikitpun perhiasan dirimu cume pintaku izinkanlah saye mengucup bibirmu sebagai tanda kenangan yang kitaorang pernah menjadi suami isteri katanya sayu.

Saye merelakan John mengucup bibirku panas terasa jika saja dia mengucup bibirku maklumlah itu kali pertama bibirku disentuh oleh lelaki, dia mengucapkan terima kasih dan terus berlalu, malam itu dia tidur di rumah datuknya dan saye dibuai keresahan sehingga pagi.


Novel seksi Cipap Perawan Dijolok Suami Cite nafsu
  • Esoknya pihak keluarga telah memutuskan agar hari langsung di adakan seminggu selepas Aidilfitri nanti krna mereka tidakk tahu apa rancangan sebenar kitorang. Semasa balik ke kl saye bungkam tidakk tahu apa mahu cakap tambahan hari langsung daah tidakk lama lg lepas nii puasa lepas tuu raya dan.

  • John berjanji akan mencari jalan keluar malah katanya dia sendiri akan membawa saye menikah nanti sebaik saja habis edah tapi dia meminta saye memikirkannya smbil berdoa bannyak banyak mohon petunjuk.

  • Saye menangis sepuasnya di bahu kekasihku smbil menceritakan apa yang daah terjadi yang pada mulanya dia agak sangsi tapi jika bertemu denngan John tidakk lama selepas itu barulah dia faham akan perancangan kitorang.

  • Selepas itu kekasihku daah agak jarang nak berjumpa denganku tidakk manis katanya sbb saye dalam apa jua keadaan adalah isteri orang terlalu bersalah rasanya berdua duaan denngan isteri orang tanpa pengetahuan suaminya.

  • John jugak tidakk menghubungi saye sbb he got to settle his own problem barangkali. Akhirnya jika hampir sampai hari langsung kitorang, kekasihku datang membawa hadiah. inilah saja yang mampu saye berikan seikhlasnya kau kawinlah dengannya tidakk baik meyeksa bannyak orang denngan percintaan kitaorang cume kenanglah daku sekali sekala dalam doamu mana tahu kitaorang bisa bertemu lg kemudian hari.

  • Jngan sedih tapi bergembiralah. saye menangis sepuasnya smbil memeluknya saye merayu ambillah apa saja yang ada pada diriku saye merelakannya malah saye nak dia memuaskan nafsu seks nya, tebuklah saye dulu sebelum dia smbil tanganku meraba raba kangkangnya denngan harapan zakar nya nak keras saye daah nekad malam itu.

  • Walaupun saye dapat merasakan zakar nya mula mengeras tapi kekasihku menolak tubuhku perlahan lahan bukan saye tidakk nak dan bukan saye tidakk sudi, saye tidakk mampu menanggung dosanya nanti lebih baik saye melanggan pelacur daripada bermukah denngan isteri orang tambahnya, cume sebelum berpisah buat kali terakhir kekasihku hnya memegang jari manisku lalu mengucupnya.
Kesian dia bertahun tahun bercinta hnya itu yang dia dapat tetapii itulah lelaki sejati sbb itu saye masih menghormatinya sehingga kini malah saye menceritakan kepada John perilaku kekasihku itu.

John kata andai kata dia diberi peluang sekali lg dia akan cepat cepat kawin lain agar kita tidakk dijodohkan dan saye dapat bersamanya. Malam persandingan kita meriah semuanya gembira hnya saye dan John saja yang memendam rasa tapi kekasihku telah bertemu dengannya dan mohon maaf krna tidakk dapat melunaskan perancangan kita disebabkan terlalu bannyak orang yang akan menderita nanti biarlah dia tanggung seorang.

Sesudah larut malam barulah John masuk ke bilik jika dilihatnya saye masih belum tidur dia memberi salam lalu ku jawab smbil mencium tangannya. saye masih berpakaian pengantin tapi John daah bersalin baju lain panas katanya.

John merapati diriku memegang bahuku, mengangkat daguku lalu mengucup bibirku, saye terus menyembam muka ke bahunya dan menangis smbil berbisik John saye pasrah menjadi isterimu lakukanlah kewajipanmu dan seandainya kau bosan nanti buanglah saye ke tempat yang sebaiknya.

John mengesat air mataku udah jgn nangis lg nanti jika pulak kitaorang mahu merasa madu malam pengantin kitaorang nii katanya melawak. saye terus berdiri dalam bilik yang begituu terang krna saye nak John melihat semuanya milikku untukk memastikan bahawa saye masih suci belum ada yang luak pada diriku.

Saye membuka pakaian satu persatu dan sedikit demi sedikit anggota tubuhku terdedah bahagian dadaku kini hnya dibaluti bra, saye beralih kepada kain menanggalkannya lalu terus menjatuhkan kain dalam tinggal hnya panties berwarna putih yang menutupi cipap ku yang telah licin ku cukur tanpa sehelai bulupun yang tinggal.

Saye terhenti tidakk dapat meneruskan membuka cangkuk bra krna tidakk mampu menahan malu, John bangun smbil menanggalkan pakaiannya hnya tinggal brief saja yang jelas kelihatan ada sesuatu yang menonjol di situ.

Cerita syok Cipap Perawan Dijolok Suami Kisah nakal

Dia melepaskan cangkuk bra smbil menarik braku keluar, terpancul sepasang tetek yang mengkar denngan aeriolanya berwarna kemerahan serta puting payudara yang masih kecil. saye dapat melihat denngan jelas tubuhku menerusi cermin besar yang terdapat dalam bilik peraduan kita itu.

John mengusap ngusap manja tetek ku smbil memainkan puting payudara ku, saye mendakapnya terus mencium bibirnya dan kali ini kita benar benar melakukan french kiss denngan lidah bertaupan menjelajah mulut ke mulut.

Nafsu seks ku yang terpendam sekian lama melonjak denngan tiba tiba seluruh tubuhku terasa bahang, tanpa diminta saye melorotkan terus pantiesku dan terserlahlah cipap gebuku yang ku jagai dan andami selama ini.

Mata John membulat melihatkan cipap ku yang sungguhpun kecil tapi tembam menebeng denngan alur rekahannya berwarna pink serta sebutir mutiara tersergam indah di puncak alur. Tanpa sehelai bulu lebih menjelaskan segalanya milikku itu buat tatapan suamiku, saye nampak bonjolan di seluar dalam John kian membesar jelas nampak die melintang.

John tidakk tahan lg terus saja melucutkan briefnya dan kali ini saye pulak yang terbeliak biji mata krna itulah kali pertama saye melihat batang zakar yang begituu besar, panjang dan tegar (walaupun saye pernah nampak zakar milik adik dan abangku tetapii tidakk sebesar dan sepanjang ini).

Batang zakar John terhangguk hangguk dan saye nampak ada semacam air terkumpul di mulut kepala zakar nya. dia menggesel geselkan kepala zakar nya di alur cipap ku yang daah mula berair saye terus berbisik mampukah cipap ku menahan kemasukan kemaluannya yang besar dan panjang tu.

Kita buat pelan pelan tentu bolih katanya dan kita perlahan lahan merebahkan diri di atas tilam empok yang pertama kali digunakan itu. kita berkucupan denngan penuh berahi habis satu badan saye dikucup, jilat dan diusap oleh John puting payudara ku menjadi sasaran utama digentel dan dihisap semahunya dan entah berapa kali saye daah climax saye tidakk pasti lagii, John kemudiannya turun ke bawah pusatku dimain mainnya pelvisku serta merta saye merasa kegelian yang amat sangat kemudian jari jarinya semakin ke bawah lg lalu menyentuh biji mutiaraku yang kini daah tegak berdiri diulit ulitnya biji berkenaan hingga mataku naik buntang menahan rasa berahi yang memuncak tiba tiba saye terasa jari jarinya membuka kelopak bibir cipap ku yang daah cukup lencun, tahulah saye dia meninjau kulipis daraku yang masih intact menegang di ruang dalam lubang cipap ku.


Cerita seronok Cipap Perawan Dijolok Suami Cite berahi
Di masa yang sama jari jariku secara spontan daah mengurut ngurut batang zakar nya sehingga tidakk muat tanganku menggenggamnya, John terus menyenbamkan mukanya di celah kangkangku menjilat seluruh kawasan cipap ku smbil lidahnya menyedut nyedut biji kelentitku.

Terangkat angkat jubur ku menahan keberahian yang amat tinggi ku alami ketika itu, John tidakk tunggu lama terus mengacukan kepala zakar nya ke alur cipap ku yang merekah smbil menekan nekan manja.

Saye tersentak sentak jika saja kepala berkenaan cuba membuka rekahan cipap ku sbb terasa begituu nyeri sekali. Perlahan lahan dapat ku rasakan kepala zakar suamiku berjaya membelah alur cipap ku lalu masuk ke dalam hingga menyentuh kulipis daraku, saye tersentak lalu menolak badan John agar tidakk meneruskannya, die akur lalu menarik keluar semula lantas mengulit ngulit sekali lg kepala zakar nya ke biji kelentitku.

Jika saye telah memberikan resopon semula sekali lg John menekan masuk hingga ke kulipis daraku dan berhenti, dia berbisik ke telingaku jika dia bilang satu. dua. tiga saye hendaklah mengangkat jubur ku ke atas secepat mngkin saye hnya memberi isyarat ya kepadanya.

Sayang kalau terasa sakit sayang tahan ye we got to do it anywhere tapi saye tidakk tahu apa sebenarnya yang bakal dilakukannya. Satu. dua. tiga saye terus mengangkat jubur ku ke atas secepatnya dan John denngan serta merta menekan masuk batang zakar nya yang daah cukup bersedia tu.

Aduh. aduh. sakitnya. sakit John saye menjerit smbil tanganku memeluk badannya tidakk membenarkannya bergerak baik ke depan mahupun ke belakang. Batang zakar John terbenam menerobos dalam lubang cipap daraku yang kecil, perlahan lahan dia merebahkan saye semula cepat cepat saye memegang baki batang zakar nya supaya dia tidakk dapat menekan masuk lebih dalam lagii.

John membiarkan saja batangnya yang sekerat masuk tuu terendam dalam cipap ku yang menyepit tidakk membenarkan die bergerak lagii, perlahan lahan dinding cipap ku memberi ruang kepada bendasing yang memasukinya denngan melonggarkan sepitannya dan John terus saja menarik keluar zakar nya tetapii sebaik saja sampai ke hasyafahnya dia menekan semula ke dalam denngan keras menyebabkan kemasukan kali ini begituu jauh hingga mencecah batu merianku dan sekali lg saye menjerit sakit serta memaut pinggangnya.

John menyorang tarik perlahan lahan dan tidakk lama terus mencabutnya keluar lalu memegang batang zakar nya menghala ke mukaku, saye memejamkan mata tiba tiba saye merasa cecair panas tumpah ke mukaku bertalu talu smbil mendengar suamiku mendesis bagaikan ular tedung yang sedanng mengembangkan kepalanya.

Saye tidakk berani membuka mata krna terasa cecair berkenaan turut tumpah di kelopak mataku. Jari jari John melumurkan cecair berkenaan ke seluruh mukaku dan kemudian terdengar bukalah mata sayang everything will be ok, jgn basuh muka biar die kering dulu tambahnya lagii.

John rebah di sisiku tidakk lama iapun terlena, saye duduk memeriksa cipap ku kelihatan ada sedikit darah meleleh turun ke jubur ku lalu jatuh ke pelapik kain putih yang sememangnya diletakkan oleh mak andam.

Saye menangis lg tapi bukanlah krna sakit krna memang nyeri dan pedih masih terasa tetapii disebabkan berakhirlah sdh zaman keperawananku yang selama ini ku jaga dan bercita cita untukk ku abadikan kepada kekasihku tetapii takdir menjadikannya milik John suamiku pula.

Saye melihat batang zakar suami yang daah mengecil turut diselaputi kesan kesan darah, saye memegangnya tetiba John tersedar smbil tersenyum die berkata tidurlah dulu esok saja kitaorang cuci smbil die memelukku dan mencium dahiku dan lg satu simpan semula bulu cipap biar lebat dan panjang yang nii smbil memegang cipap ku macam anak anak punya katanya lagii.

Semenjak itu saye tidakk pernah lg mencukur bulu cipap ku sbb suamiku cukup suka denngan bulu cipap yang panjang dan lebat hnya sebelum bersalin saja die akan mencukurnya tetapii sebaik selepas itu akan ku biarkan panjang semula.

Cipap Perawan Dijolok Suami ***
Cipap Perawan Dijolok Suami,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Cipap Perawan Dijolok Suami Novel lucah Cipap Perawan Dijolok Suami Cerita kongkek Cerita syok Cipap Perawan Dijolok Suami Cerpen syok, porn, erotic Cite Blue, Cipap Perawan Dijolok Suami


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/