Menggesel Puting Susu Akak Kandung

Menggesel Puting Susu Akak Kandung | saya agak rapat dngan akak saye. saya baru 18 dan akak saye, Renna, berusia 21 tahun. memanng saya akui bahawa Renna mempunyai tubuh yaang solid dan sexy, payudara padat besar, bontot tonggek mengghairahkan.

Akak pun pernah menjadi model. die memangg selalu tukar kote , bohsia liar sikit la, tapi saya memangg tak pernah menyoal pasal hal dia. tak pernah pulak saya terfikir mahu kongkek Renna.

Kisah nafsu Menggesel Puting Susu Akak Kandung Novel ghairah

Tapi tanpa kuduga, kudapat rasa tubuh akak Renna yaang mengiurkan. Ia bermula apabila saya ponteng sekolah pada suatu hari tertentu utk mengelakkan perhimpunan. akak Renna tak sedar saya ada kat rumah hari tu.

Lebih kurang pukul 10 pagi saya hairan terdengar bunyi org mengerang seperti dalam adegan sex dalam filem blue. Mengerang sexy mengghairahkan kemudian saya pun turun bawah ke ruang tamu utk lihat punca bunyi itu.

Saya shock terkejut melihat Renna akak saya bogel dan terlentang depan kaca tv. payudara besar nya, body padatnya, peha putih, faraj yaang gebu membuat saya naik stim juga tengok body akak saya Renna.

Ini first time saya tengok "a naked girl in life". Sebelum ini semuanya dalam tv saje. dan naked girl ini ialah akak kandung saye, die ada payudara yaang sungguh menghairahkan.

Puting susu yaang kemerahan itu seolah memanggil nafsu sex dan batang kote saye. saya pun bukak seluar saya dan duduk separuh bogel kat tangga. memanng saya tak pakai seluar dlam.

Cerpen melayu Menggesel Puting Susu Akak Kandung Kisah ghairah
Dalam masa itu, kak Renna sedar saya perhatikan dia. die langsung tak menunjukkan tanda tanda terkejut. dngan rileks die ajak saya duduk dngan dia. saya agak takut tapi saya beranikan diri baring sebelah dia.

Sebelum saya sempat buat apa apa, Renna sdh hisap kote saye. tak pernah saya bayangkan sesiapa akan hisap kote saye. die jilat habis dua bolaku sambiil hisap kote saya cam ice cream jer.


Cerita melayu Menggesel Puting Susu Akak Kandung Cerpen kongkek
  • Baru saya mahu melepas sahaja, die kemudian berhenti. dan die kembali terlentang. Kemudian, die tarik kepalaku dan letak kat faraj gebu dia. die suruh saya main dngan faraj gebu itu seperti kat dalam video lucah yaang die lihat.

  • Saya memangg pernah dengar memberku cerita pasal main dan jilat faraj. So, saya ikutlah petua dia. saya mula dngan jilat bibir faraj nya. Bukan main syok die dngan sensasi itu, kesedapan.
Saya ulang beberapi kali sebelum masukkan lidahku kedalam faraj akak Renna. kemudia die menjerit dan meronta ronta kesedapan ketika itu. saya pulak sdh syok merasa tubuh padat dia. sambiil main faraj , saya mancapai payudara nya dan picit berulang kali.

Cerita Malaysia Menggesel Puting Susu Akak Kandung Citer kongkek

Jeritan Renna bertambah kuat. saya kemudian hisap payudara Renna yaang sememangnya besar. Sesekali saya gigit puting susu utk memanbahkan keseronokan. Akhirnya, saya tak dapat tahan lagii. kote saya daah mahu meletup.

Saya mahu sumbat kat faraj die tapi saya takut nanti die pregnant. Jadi, saya sumbat kote saya kat mulut sexy Renna. giginya sedikit menggesel kepala kote saya sedap sekali kuluman akak saya yaang sexy nie, lalu saya pun climax dan pancut dalamm mulut sexy nya dan Renna pun dngan akurnya telan sperma ku.


Cerpen Malaysia Menggesel Puting Susu Akak Kandung Cite nafsu
Selesai pancut sahaja, saya masukkan kote saya dalam faraj dia. saya tarik dan tolak berulang kali utk capai climax. Renna terjerit sakit bercampur syok waktu saya jolok lubang faraj dia.

Lepas saya climax , kitaorang baring jer kat ruang tamu utk beberapa jam sebelum kitaorang pulih semula. Sejak hari tu, saya pun selalu menjolok lubang mulut dan faraj akak kandung ku yaang sexy tue, seronoknya kakakku juga sering membawa pulang teman temannya untukku jolok.

Menggesel Puting Susu Akak Kandung ***
Menggesel Puting Susu Akak Kandung,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Menggesel Puting Susu Akak Kandung Kisah nafsu Menggesel Puting Susu Akak Kandung Novel ghairah Cerita melayu Menggesel Puting Susu Akak Kandung, porn, erotic Cite Blue, Menggesel Puting Susu Akak Kandung


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/