Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini

Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini | saye berumur 31 tahun, dahh kahwin ngan 2 anak suamiku dahh berumur 35 tahun. So bila ada masa terluang, kekadang saye akan lepak kat dlam internet kat rumah.

Ramai juga kenalan saye dlam internet. Suami saye ni tdk kisah, malah dia galakkan saye sex chat ngan kawan kawan lelaki dlam internet. Suami ni ada sex fantasy die, bila kitaorang make love, suami saye selalu suruh bayangkan orang lain and bayangkan kote orang lain dalam faraj saya.

So kekadang terpaksalah saye reka nama nama orang lain and kekadang saye bayangkan lecturer lecturer kat ipt saye yg lain and student student dlam kelas saya. Bila saye sebut atau panggil nama orang lain masa making love, suami saye akan betul betul arouse.

Cakap pasal suami, tinggi dia lebih kurang 177 cm and berbadan tegap, batang kote dia tu tdk lah besar sangat atau kecil sangat, Malaysian saiz, lebih kurang 168 cm, tdk lah gemuk.

Tapi susah mahu keras, bukan macam kitaorang kahwin dulu, batang kote dia tu bila tegang, mesti keras macam kayu, tapi sekarang bila keras pun masih lembik, terpaksalah bantu ngan tangan bila masukkan dlam faraj saya.

So secara senyap senyap saye selalu teringin mahu rasa batang kote lain dalamm faraj saya. Kekadang tu saye imagine batang kote lain dlam faraj saye masa saye make love ngan suami saye atau pun masa saye lancap sendiri.

Pernah sekali masa saye chat ngan sorang yg saye tdk kenal dlam internet, dia suruh saye layan dia sebab katanya dia mahu lancap smbil chat ngan saya, so saye pun layanlah dia sampai dia terpancut.

Pada malam tu saye ngan suami buat sex macam orang gila ingatkan orang dlam internet tadi. About diri saye pulak, berbadan slim tapi tetek saye besar and punggung saye pun besar.

So one day, masa saye layan sorang dlam internet, ada sorang lelaki nama dia Dehru, dia ajak saye make phone sex, so saye pun bagitahu suami saya. Suami saye pun cakap no problem, janji dia bagi nombor talipon and bukannya nombor hand phone, takut nanti dia tahu nombor kita.

Cite sex Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Cerita seronok

So Si Dehru pun bagi lah nombor talipon die. So pada malam tu saye pun call lah orang nie, umurnya baru 35 tahun. Lama juga kitaorang sembang, smbil sembang tu saye dengar nafasnya makin lama makin kencang.

Saye pun tanyalah knp nafas dia kencang, dia pun cerita yg dia sedanng urut batang kote dia yg keras. Bila saye dengar je yg batang kote dia dahh keras, saye punya faraj pun terus basah.

So saye pun signal lah kat suami saye yg show dahh start, suami saye pun terus rapat ngan saye smbil dengar perbualan saye ngan orang tue. Masa saye sembang ngan Dehru, saye baring atas katil, suami saye pun baring sebelah saye smbil tu dia perlahan lahan lucutkan bra saye and seluar dlam saya.

Lepas tanggalkan pakaian, saye pun bogel and suami saye pun gosok gosok faraj saye yg dahh basah, smbil gosok faraj saya, suami saye cium cium and jilat tengkok saya.

Lepas tu turun ke bawah hisap hisap and jilat tetek saye smbil hisap hisap putting saye yg dahh keras. Pada masa tu saye punyalah rasa sedap macam ada kat dunia lain.

Saye pun pelahan lahan tolak kepala suami saye kat faraj , suami saye pun apa lagi, macam paham paham terus jilat faraj saya. Mula mula dia jilat jilat keliling, lepas tu dia jilat jilat lubang punggung saya.

Lepas tu dia "fuck" saye ngan lidah die. sambill sembang sembang tu saye tanya si Dehru pasal batang kote die. saye tanya dia berapa panjang batang kote die. dia kata batang kote dia panjang lebih kurang 9 inch and gemuk.

Bengkok ke atas. saye pun mintalah si Dehru tu fuck faraj saya. saye betul betul mahu rasa batang kote dia yg 9 inch dlam faraj saya. Si Dehru pun kata dia tengah melancap and dia dahh mahu climax.

Saye pun cerita kat Dehru yg suami saye tengah jilat faraj saya. saye pun suruh suami saye jilat biji kelintit saya, punyalah nikmat bila biji saye kena jilat. tdk pernah saye rasa macam ini sebelum nie.

So bila Dehru dengar aje yg suami saye tengah jilat saya, dia pun terus climax and bila saye dengar dia climax saye pun climax sama sama ngan Dehru. Pada malam tue, sebelum tidur suami saye fuck saye sampai 3 kali and bila bangun pagi sebelum siap untukk pergi kerja, suami saye fuck saye sekali lagi.

Walaupun malam tu batang kote suami saye lebih keras daripada sebelum tu tapi, tdk lah sampai 9 inch. So saye pun terbayang bayang batang kote Dehru yg 9 inch and mula mahu rasa batang kote Dehru tue.

Saye rasa mesti terkoyak barang saye yg kecil, jika kena batang kote Dehru. So the next day dari tempat kerja saye call si Dehru and minta gambar die. saye suruh dia hantar kat e mail saya.

Manalah tahu si Dehru ni kot kot kelentong atau pun tdk hensome. Bila saye balik, saye pun terus buka e mail saya, si Dehru hantar kat saye sebanyak 2 gambar, satu muka dia and satu lagie gambar penuh die.

Orangnya taklah hensome sangat, tapi blh lah tahan and badan dia pulak cukup cantik. Sasa and tegap, saye rasa mesti lebih 6 kaki. saye pun apa lagi, tunjuklah kat suami saya, suami saye pun dahh mula minat kat die.

Dia pun apa lagie terus tarik tangan saye masuk dlam bilik and make love, yg hairannya batang suami saye tiba tiba aje dahh keras macam besi, anak anak saye pun hairan knp bapa and mak siang siang masuk bilik.

So pada malam tu suami tanya, samada saye mahu fuck si Dehru tidak. I pun pada mula malu juga, tapi bila ingatkan batang kote dia yg 9 inch, saye pun terus cakap yes, tapi saye takut jugak mengenangkan batang kote nya yg besar and panjang.

Lebih panjang daripada suami saye 4 inch. Terkejut suami saye bila saye menyatakan batang kote Dehru lebih panjang daripada batang kote nya 4 inch. Mula dia tdk benarkan. setelah saye merayu, beberapa kali, baru suami saye membenarkan.

Itu pun stelah saye berjanji, cuma sekali sahaja. Suami saye pun cakap ok, tapi dia cakap dia mahu tengok bila Dehru. saye pun cakap ok. So pada malam tue, saye call Dehru and tanya dia mahu fuck saye tidak, dia pun terus yes.

So kitaorang pun buat lah rancangan mahu jumpa and saye bagi tahu dia cuma sekali aje, dia pun ok. kitaorang pun buatlah perancangan mahu jumpa kat Seremban lagii jauh dari Ipoh lagie baik takut orang kat Ipoh kenal kita.

So bila sampai cuti semester, saye ngan suamiku hantar anak anak kat rumah orang tua suami and travel ke Seremban. Bila sampai Seremban kitaorang book hotel and talipon Dehru.

Si Dehru pun the next day terus datang ke Seremban. Sebelum tu saye minta suami jngn make love untukk dua hari, so saye akan lebih stim bila jumpa Dehru, tapi memangg menyeksa bagi kitaorang berdua.

Lebih kurang jam 3 petang Dehru pun call bilik kitaorang kata dia ada kat Lobby. Suami saye suruh saye pakai sexy yg dedahkan lurah tetek saye and kitaorang pun turun mahu jumpa die.

Dehru duduk kat coffee house and kitaorang pun join dia and order soft drinks. Rupa Dehru nampak lebih hensome daripada gambar yg dia hantar. Tapi. yg merisaukan saye bukan wajahnya, tetaapi ketinggian jauh lebih tinggi dari yg saye jangkakan.

Saye terpaksa mendongkak apabila berdiri dengannya. Pada fikiranku mesti barangnya jauh lebih panjang. Bila saye tengok dia aje, faraj saye dahh mula basah and lutut saye pun dahh macam lembek.

Takut pun ada. saye tdk sabar lagie mahu tengok and pegang batang kote die. So kitaorang pun duduk lah sembang smbil minum soft drink kita. Si Dehru ni betul betul peramah and gentleman.

So bila dahh habih minum suami saye ajak saye naik ke bilik dulu and minta Dehru naik ke bilik kitaorang lepas lebih kurang 15 minit. So saye ngan suami saye pun naik ke bilik.

Bila dahh sampai kat bilik, suami saye tanya samada saye mahu make love ngan Dehru ataupun batalkan. saye tdk tahu apa mahu cakap, tapi saye bagi tahu suami saye tentang kebimbangan saya.

Saye tdk berani menyatakan ia atau tidak. Tiba tiba lebih kurang selepas 20 minit, bilik kitaorang pun diketuk. saye pun apa lagi, gelabah semacam dahh panik and suruh suami buka pintu and saye duduk kat atas katil.

Bila suami buka pintu si Dehru pun masuk lalu duduk atas kerusi yg mengadap tv. Suami saye ajak dia duduk atas katil sebelah saya, dia pun duduklah sebelah saye atas katil and suami saye duduk atas kerusi yg mengadap tv.

Kisah berahi Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Kisah Malaysia
Mula mula kitaorang duduk and sembang saja. Lepas tu Dehru gerak lebih rapat ngan saye and peha kitaorang bersentuh, apabila peha Dehru sentuh aje peha saya, saye rasa macam kena kejutan letrik.

Lepas tu perlahan lahan Dehru pegang tangan saya, lama jugak dia pegang tangan saya. Lepas tu dia bawa tangan saye kat mulut dia and cium cium tangan saya. sambill tu saye tengok suami saya.

Sambill tengok tv dia curi curi pandang kita. Lepas cium cium tangan saya, Dehru masukkan jari saye dlam mulut dia and hisap hisap jari saya. Satu tangan Dehru pegang tangan saye and satu lagie dia die letak atas bahu saye and tarik saye rapat kat die.

Lepas tu Dehru cium cium pipi saye and tengkok saye and mukanya bergerak ke depan and Dehru mula cium bibir saya, sesak nafas dibuatnya ngan badan besarnya yg tindih atas saya.

Pada masa tu saye dahh tdk tahan lagi, saye pun perlahan buka mulut saye and Dehru masukkan lidah dia dlam mulut saya. saye pun mulalah hisap hisap lidah die, kitaorang pun French Kiss.

Sambill cium Dehru tolak badan Dehru supaya baring atas katil, saye pun ikut. Apabila saye dahh terbaring, Dehru pun mulalah cium cium bibir saye smbil peluk saya. Lepas tu Dehru pun turun ke bawa and jilat jilat tengkuk saya.

Sambill tu tangannya dimasukkan dlam blouse saye and ramas ramas payudara besar saye yg besar. Tapi masih terasa kecil jika dibanding ngan tangannya yg besar. mcam tangan ahli gusti yg saye lihat kat tv.

Saye dahh tdk tahan lagie and saye pun pegang batang kote nya dari luar seluarnya, pada mulanya saye ingatkan dia simpan cotar dlam seluar die. Lama lama saye pegang baru saye perasan yg batang kote nya dahh keras and memangg besar, mngkin 9 inch ataupun 10 inch.

Lebih panjang daripada apa yg saye jangkakan. dah la tu besar pulak, hampir besar ngan botol kicap kat rumah, jika dibanding ngan kicap saye yg kecil. Dehru pun pelahan lahan smbil jilat jilat tengkok saye buka butang butang blouse saya, so sekarang saye cuma tinggal ngan skirt and bra saya.

Dehru pun angkatkan badan saye sikit and bukakan bra saye and payudara besar saye pun tersembur keluar. Apabila je dia nampak payudara besar saye ngan rakus dia jilat jilat payudara besar saye , puting saye yg dahh keras.


Citer rogol Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Novel Malaysia
  • Sambill tu saye nampak suami dahh mula mengusap usap batang kote dia dari luar seluar die. Lama juga Dehru tu jilat and hisap hisap payudara besar saye tanpa menyentuh putting saya.

  • Saye semakin tdk keruan mcam cacing kepanasan, kepala saye ke kiri and ke kanan menahan kenikmatan yg tdk terkata itu. setelah putingku mula menegang, ngan pantas dia menjilat sekeliling payudara besar saye lagi, kiri and kanan menerima habuan yg sama.

  • Saye makin tdk tahan ngan permainan ini pantas saye merayu. "Abang. hisap puting ayang tue. please" dia tersenyum lantas berkata, "baiklah sayang. abang hisap ek!" saye memejamkan mata saye sebaik jer puting saye digigit manja oleh sorang insan yg baru saye kenal 30 minit yg lepas and didepan suami saya.

  • Rasanya kicap saye dahh berlimpah air and banjir pun rasanya. Beberapa lama kemudian, saye makin tdk tertahan. Lantas saye menolak kepalanya turun ke bawah. Dehru pun faham kehendak saya, lalu dia pun buka skirt saye and buangnya ke tepi katil.

  • Saye cuma berseluar dlm, saye dahh betul betul basah habis. saye pun suruh Dehru buka seluar dia and ngan pantas dia bangun and buka baju and seluar dia and cuma berunder wear saja.

  • Lepas tu dia baring atas katil dia kangkangkan kaki saye and jilat jilat dicelah celah kangkang saya. Pada masa tu saye rasa sungguh nikmat, lebih nikmat jika dijilat oleh suami saya.

  • Kemudian Dehru terus rentap sekuar dlam saye hingga koyak. Terkejut saye akibat perbuatan Dehru. Nasib baik suami saye tdk nampak. Sungguhpun kangkang saye terasa sakit akibat rentapan itu, saye tdk mampu buat apa apa, akibat nafsuku membuak buak.

  • Dia kata faraj saye sungguh cantik and bersih and sedikit mengelembung. Tapi lubang dia kata kecik. Kemudian dia terus menjilat ngan lebih lahap tanpa menghirau suami saye sedanng lihat.

  • Paha saye mengeletar akibat tindakannya. saye merayu kat dia supaya jilat kat faraj saye lebih dlm. saye rasa lidah Dehru sungguh panjang sehingga mampu masuk ke dlam faraj saya.
Dehru pun ngan cuma berunder wear baring di atas saye and terus cium tengkok saye and pada masa yg sama ramas ramas payudara besar saya. Lepas tu dia terus jilat jilat payudara besar saye and turun sampai ke pusat saye and jilat jilat keliling pusat saya.

Sambill tu dia angkat kedua dua kaki saye keatas berbengkok kat lutut supaya punggung saye terangkat and terus jilat saye di keliling lubang punggung saya. Lama jugak dia jilat saye kat situ and perlahan lahan lepas tu lidah dia mula jilat jilat kat lubang punggung saye and lepas tu dia "fuck" saye di lubang punggung ngan lidah dia pelahan.

Wow. saye rasa mcam belayar and kenikmatan cuma saye yg tahu pada masa tue. Walaupun saye ngan suami saye dahh kahwin hampir 10 tahun inilah kali pertama saye rasa kenikmatan and kesedapan sebegini.

Suami saye tdk pernah jilat sampai ke punggung. Lepas tu dia ngan perlahan lahan and ngan romantik jilat saye di keliling faraj saye smbil mengigit ngan manja bibir faraj.

Dehru ngan pelahan lahan masukkan lidah dia kedalam faraj saye ngan lebih dlam and jilat faraj saya sedalam dlam yg boleh. Selepas hampir 5 6 minit dia perlahan lahan naik ke atas and jilat saye di keliling biji saya.

Bila lidah kena pada biji saya, saye rasa mcam kena kejutan letrik and badan saye pun kejang and saye climax buat kali pertama. Apabila Dehru tahu saye climax dia pun terus jilat biji saye ngan rakus.

Saye climax hampir seminit ngan lidah Dehru kat biji saya. saye dahh tdk tertahan lagi, saye pun merayu kat Dehru supaya fuck me. dia pun melondeh seluar dalamnya. Pada masa tu saye nampak batang kote Dehru tu melenting keluar and saiznya memangg besar, ngan panjangnya and gemuknya.

Pada mulanya takut jugak rasanya mahu masukkan dlam faraj saye yg kecil. So saye pun ngan perlahan pegang batang kote Dehru yg dahh tegang and keluarkan air mazi di hujung matanya.

Saye cuba masukkan batang kote nya kedalam mulut saye tetaapi tdk boleh. saye buka mulut saye luas luas tapi masih tdk mampu masuk. hanya bahagian hujung je masuk. saye and ngan gunakan lidah saya, saye main ngan kepala batang kote die.

Dehru paksa jugak batang kote nya masuk dlam mulut saya. saye terpaksa mengangga seluas luasnya, sehingga sakit bahagian pipi saye kerna terlalu penuh dlam mulut saya. Ini lah kali pertama secara live saye nampak batang kote yg begittu besar and cantik, selalunya nampak dlam vcd saja.

Cerpen nakal Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Citer kongkek

Saye dahh sungguh ghairah ngan batang kote nya dlam mulut saya. saye pun pegang buah kote dia and ngan pelahan lahan kulum kepalanya and cuba masukkan sebanyak yg blh dlam mulut saya.

Dehru pun ikut goyang dubur dia seolah fuck mulut saya. Kekadang batang kote nya masuk terlalu dlam hingga kepalanya terkena tekak saya. Tercekik saye rasa. Pada masa tu saye dahh betul betul inginkan batang kote Dehru dlam faraj saya, saye dahh tdk dapat tahan lagi.

Walau pun perasaan takut and bimbang. saye tdk ingat pada suami saye lagi, walaupun dia sedanng lihat perbuatan kita. saye pun minta Dehru fuck saya. Dehru pun terus baringkan saye and angkat kedua dua kaki saye and letakkannya diatas bahu die.

Kemudian dia pegang batang kote nya kepalanya sebesar bola golf and letakkan kepala batang kote dia betul betul tengah faraj saya. Dehru ngan perlahan tolak kepala batang kote nya masuk kedalam faraj saya.

Tetaapi tdk blh masuk sebabnya lubang saye kecil berbanding kepala batang kote nya yg besar. dia paksa masuk, sedikit aje yg bergerak. Aduh. Sakit. saye tdk tahan akibat kesakitan yg saye alami.

Saye tahan. Dehru keluar semula batang kote nya. Kemudian ia sapu batang kote nya ngan air liur, ngan perlahan batang kote nya ditekan makin dlm. saye lihat cuma sedikit kepalanya masuk.

Perih rasanya. saye merintih kesakitan. saye menjerit and tdk benarkan Dehru terus memasukkan batang kote nya yg besar itu. saye tdk tahan kesakitan yg saye alami. saye tdk ingin terus melakukan.

Saye rasa Dehru rasa kecewa and keluar semula batang kote nya, kemudian saye lihat suami saye membawa minyak zaiton and diserahkan kepada Dehru. Dehru terus melumurkan batang kote nya ngan minyak zaiton ngan banyak.

Saye memandang pada suami saya. saye tdk mau melakukan tetaapi Dehru semakin mendesak ngan meletakkan kepala batang di permukaan faraj saya, mngkin dia sdh tdk tahan stim. Kemudian diangkatnya ke dua kaki ku atas bahunya.


Cerpen sex Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Cerita Malaysia
Saye terdesak kerna tdk mampu bergerak lagi. Perlahan lahan di tekan batang kote nya. Aduh. sakitnya, walaupun licin batang kote nya tetaapi lubang faraj masih terasa sakit akibat kebesaran batangkan.

Saye lihat batang kote masih kelihatan masih banyaak panjang diluar berbanding di dlm. sedang kan saye rasa lubang saye sdh terlalu penuh and terbuka luas lubang saya. saye tdk blh kangkang lagie sebab kaki saye di kapit oleh bahu Dehru.

Dehru pun ngan perlahan tekan perlahan batang kote nya yg besar tue, and main sorong tarik batang kote nya dlam faraj saye setakat itu saja, walau masih panjang lagie batang kote belum masuk.

Bila dia lihat saye menahan kesakitan, dia melepaskan kaki yg tersangkut pada bahunya. dia terus menekan perlahan lahan. saye kangkang kaki seluas luasnya tetaapi masih tdk mampu menahan kesakitan yg saye alami.

Saye menggunakan tanganku menahan dia dari terus menikam batang kote nya. Kemudian dia sekali lagie mengankat kakiku ke bahunya. saye Langsung tdk dapat bergerak. dubur saye betul betul terangkat.

Tiba tiba Dehru telah menekan batang kote nya ngan sekali tikaman. Terangkat kepala saya. "Aduh sakitnya bang!" Tergigit bibir saye disebabkan tikaman itu ngan tiba tiba. Mengalir air mata saya.

Mendesak batang kote Dehru masuk dlam faraj saye hingga ke perut. Rabak faraj ku. Apabila batang kote nya kesemuanya dlam faraj saya. saye rasa mahu pengsan. saye tdk mampu buat apa apa cuma rintihan semata mata.

Lama lama saye rasa nikmat walaupun perih. saye rasa batang kote nya sentuh bahagian bahagian yg tdk pernah disentuh oleh batang kote suami saye sebelum ini. Pada masa yg sama seluruh badan saye mula mahu kejang, and satu kenikmatan yg amat lain dirasa.

Saye pun ngan pantas terus peluk Dehru terus cium mulut die, pada masa itulah saye mula mahu climax. saye rasa satu perasaan yg sungguh indah yg saye tdk pernah mengalami sebelum ini.

Entah berapa kali climax pada masa tu saye tdk ingat tapi hampir 5 minit saye climax ngan batang kote Dehru dlam faraj saya. Kalau dikira blh masuk World Record.

Begitu lama saye climax and perasaan yg nikmat tu saye tdk tahu mcam mana mahu cerita. Dehru fuck saye hampir 30 minit dlam berbagai posisi. Last kali semasa Dehru fuck saye cara doggie style, suami saye minta saye kulum batang kote die.

Saye pun kulum batang suami saye smbil Dehru fuck saye dari belakang. Suami saye minta Dehru supaya pancutkan sperma nya kat luar and jngn pancut ke dlam faraj saya.

Saye pun terus membantah and minta Dehru pancutkan sperma nya dlam faraj saya. saye mahu rasa pancutan sperma Dehru dlam faraj saya. Dehru pun pegang pinggang saye and henjut ngan laju and sekuat kuatnya sampai tercabut batang suamiku dlam mulut saya.

Hendak pengsan rasa sungguh lama dia henjut saye and akhir bila saye sedar yg Dehru dahh mahu climax , saye pun mula mahu climax sekali lagi. ngan satu hentakan yg kuat Dehru pegang erat kat pinggang saye and pancutkan sperma nya dlam faraj saye Sebenarnya saye dapat rasa pancutan air main Dehru dlam faraj saye kat dlam rahim and pada masa yg sama saye pun climax ngan kuat.

Apabila je Dehru cabut batang kote nya dari faraj saya, saye terus pusing and pegang batang kote nya and kulum batang kote Dehru yg masih basah ngan air mazi saye and sperma die.

Walau pun faraj saye masih terasa perih akibat hentakan monster naya, saye sedut sedut batang kote nya hinggalah semua airnya habis dikeluarkan and batang kote nya pun makin lembik.

Selepas itu Dehru terus pulang. Sejak hari itu ngan suami setiap hari make love. Kekadang tu sampai dua tiga kali sehari and hubungan kitaorang pun lebih rapat dari dulu.

Suami saye jadi lebih penyayang dari dulu, yg bestnya setiap kali batang kote dia tegang mesti keras mcam kayu. Sungguh pun kitaorang bahagia tetaapi lubang faraj ku terasa longgar setiap kali membuat hubungan ngan suamiku.

Saye tdk kisah janji, kitaorang masih seperti dahulu. kitorang ni dahh jadi mcam kekasih baru sampai hari ini kitaorang tdk menyesal apa yg kitaorang lakukan.
Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini ***
Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini,Cerita blue, Kisah Seks Melayu, Cerita Sex Melayu , Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Cite sex Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini Cerita seronok Kisah berahi Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini, porn, erotic Cite Blue, Bayangkan Kote Orang Lain Dalam Faraj Bini


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://kisah-seks-melayu.blogspot.com/